BMC Software: továbbfejlesztett Siebel menedzsmentfunkciók
A Siebel CTI-t (CTI, computer telephony integration) használó, Siebel Communication Manager által támogatott felhasználók ügyfélszolgálati központjukat most már a Patrol for Siebel eBusiness Applications segítségével menedzselhetik.
A CTI hangcsatornás támogatást biztosít az ügyfélszolgálati központokban dolgozó munkatársak számára, és a csomag a Dialogic CT Connect terméket is tartalmazza, amely kommunikációs kapcsolatot biztosít a telefonközponttal és alközponttal. A Patrol for Siebel eBusiness Applications menedzseli a CT Connect Server (kapcsolattartó szerver) rendelkezésre állását és teljesítményét, valamint a Call Information Manager (hívásinformációs menedzser) igényeket, azonosítja a meghiúsult igényeket, és azokat, amelyeknél a válaszidő túl lassú. Ezzel egy időben azt is lehetővé teszi az ügyfélszolgálati központ operátorai számára, hogy a megfelelő adatokat kapják meg a megfelelő helyen és a megfelelő időben, javítva mind az ügyfélszolgálati központ operátorainak, mind pedig a Siebel adminisztrátoroknak a hatékonyságát.
A Siebel teljesítményének mércéje a végfelhasználó számára kínált lehetőség. A Patrol for Siebel eBusiness Applications a végfelhasználók által a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások számára megadott igények minden egyes lépésével kapcsolatban lehetővé teszi a válaszidő mérését. A Patrol segítségével a Siebel adminisztrátorok egyszerűen áttekinthetik a teljesítmény különböző összetevőit, úgymint a Siebel szerver komponensek válaszidejét, a támogató feladatokat, az adatbázist, a webszervereket és az egyéb olyan technológiákat, amelyek a végfelhasználói munkaszakaszhoz kapcsolódnak.
A tényleges végfelhasználói munkaszakaszra helyezett hangsúly azt jelenti, hogy lehetőség nyílik a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások menedzselésére, és nem olyan különálló teljesítménybeli mérőszámok kerülnek a középpontba, mint az előzetesen rögzített, szintetikus tranzakciók, vagy az alkalmazás általános rendelkezésre állása. Ha a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások jó rendelkezésre állást és teljesítményt nyújtanak, a felhasználók inkább hajlandók a technológia használatára és előnyeinek az ügyfelek felé történő átadására.
A Patrol for Siebel eBusiness Applications már most globális szinten kapható. Az ár 3500 dollárnál kezdődik, és a Siebel alkalmazásszerverek számától és méretétől függ.
Kapcsolódó cikkek
- Nem használhatók az EMMA PIN-kódok januártól
- 20 millió adat egyetlen képernyőn
- Barangolás az adatbázisok világában: SQL-túra a NetAcademiától
- Toplink: akár tízszeres sebességnövekedés nagymennyiségű adatlekérdezéseknél
- Hírközlési Piaci Információs Rendszer
- Változik az üzemeltetési szoftverszállítók toplistája?
- Google-EU digitalizálási partnerség?
- NetApp adatmenedzsment szoftver Microsoft SQL 2005-höz
- Szabad szoftverrel és Linux-al foglalkozó hazai cégek adatbázisa
- Ingyenes adatbáziskezelő az Oracle-től
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.