BMC Software: továbbfejlesztett Siebel menedzsmentfunkciók

forrás Prim Online, 2004. február 24. 19:00
A Patrol for Siebel eBusiness Applications lehetővé teszi a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások tényleges válaszidejének mérését, valamint a Siebel kapcsolattartó központok számítógépes telefonos integrációját.
A Patrol for Siebel eBusiness Applications a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások és adatbázisok rendelkezésre állását és teljesítményét, valamint az egyéb, vállalati szinten integrált alkalmazásokat menedzseli. Ennek eredményeként az ügyfelek a tényleges végfelhasználói szempontok alapján menedzselhetik a rendelkezésre állást, maximalizálva a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások által kínált előnyöket. A Patrol méretezhető és robosztus infrastruktúrájával a felhasználók központosított, távoli üzembe helyezést, konfigurációt és adminisztrációt valósíthatnak meg, ílymódon optimalizálva a Siebel kapcsolattartó központok szolgáltatási szintjeit.

A Siebel CTI-t (CTI, computer telephony integration) használó, Siebel Communication Manager által támogatott felhasználók ügyfélszolgálati központjukat most már a Patrol for Siebel eBusiness Applications segítségével menedzselhetik.

A CTI hangcsatornás támogatást biztosít az ügyfélszolgálati központokban dolgozó munkatársak számára, és a csomag a Dialogic CT Connect terméket is tartalmazza, amely kommunikációs kapcsolatot biztosít a telefonközponttal és alközponttal. A Patrol for Siebel eBusiness Applications menedzseli a CT Connect Server (kapcsolattartó szerver) rendelkezésre állását és teljesítményét, valamint a Call Information Manager (hívásinformációs menedzser) igényeket, azonosítja a meghiúsult igényeket, és azokat, amelyeknél a válaszidő túl lassú. Ezzel egy időben azt is lehetővé teszi az ügyfélszolgálati központ operátorai számára, hogy a megfelelő adatokat kapják meg a megfelelő helyen és a megfelelő időben, javítva mind az ügyfélszolgálati központ operátorainak, mind pedig a Siebel adminisztrátoroknak a hatékonyságát.

A Siebel teljesítményének mércéje a végfelhasználó számára kínált lehetőség. A Patrol for Siebel eBusiness Applications a végfelhasználók által a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások számára megadott igények minden egyes lépésével kapcsolatban lehetővé teszi a válaszidő mérését. A Patrol segítségével a Siebel adminisztrátorok egyszerűen áttekinthetik a teljesítmény különböző összetevőit, úgymint a Siebel szerver komponensek válaszidejét, a támogató feladatokat, az adatbázist, a webszervereket és az egyéb olyan technológiákat, amelyek a végfelhasználói munkaszakaszhoz kapcsolódnak.

A tényleges végfelhasználói munkaszakaszra helyezett hangsúly azt jelenti, hogy lehetőség nyílik a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások menedzselésére, és nem olyan különálló teljesítménybeli mérőszámok kerülnek a középpontba, mint az előzetesen rögzített, szintetikus tranzakciók, vagy az alkalmazás általános rendelkezésre állása. Ha a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások jó rendelkezésre állást és teljesítményt nyújtanak, a felhasználók inkább hajlandók a technológia használatára és előnyeinek az ügyfelek felé történő átadására.

A Patrol for Siebel eBusiness Applications már most globális szinten kapható. Az ár 3500 dollárnál kezdődik, és a Siebel alkalmazásszerverek számától és méretétől függ.
Kulcsszavak: BMC adatbázis

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01