20 millió adat egyetlen képernyőn
Akkor most képzeljük el egyetlen képernyőn cégünk történetének valamennyi értékesítését…
Annak ellenére, hogy gyerekjáték a használata, a Frauenhofer Intézet által kidolgozott eseti adatelemző logika felnőtt vállalatvezetők számára lett kitalálva. Az InfoZoom segítségével gyakorlatilag korlátlan méretű adatbázisban kereshetünk adatokat, és végezhetünk ad hoc elemzéseket igen gyorsan, informatikai végzettség nélkül is. Munkánk eredményét klasszikus üzleti ábrák és jelentések formájában jeleníthetjük meg, és exportálhatjuk más dokumentumokba.
A klasszikus listákkal és táblázatokkal dolgozva az esetek 99%-ában túl kicsi a képernyőnk az adatok áttekinthető ábrázolásához. Nehéz megtalálni, amit keresünk; bonyolult összehasonlítani az értékeket, könnyen elveszíthetjük rálátásunkat az összefüggésekre. A táblázatos megjelenítés kiterjedt adathalmazok kezelésénél válik igazán nehézkessé. Erre a problémára nyújt hatékony megoldást az InfoZoom, amely lenyűgözően új szemlélete révén terjedelmes – memóriakapacitástól függően akár 20 millió elemi sorból álló halmazokat is képes egyetlen képernyőn áttekinthetően megjeleníteni.
Az InfoZoom az adatkiválasztás egy teljesen új formáját képviseli: a felhasználó minden kattintással, mint egy nagyítóval, ráközelít, „zoomol” az őt érdeklő adatokra, azaz egy óriási halmazból igényei szerint csak az összefüggéseket vagy csak az őt érdeklő adatokat választva ki.
Az InfoZoom fejlesztését és forgalmazását jelenleg a hazánkban is jelenlévő német proALPHA csoport végzi, elsősorban a pénzügyi, a kereskedelmi és a humán vezetők igényeit szem előtt tartva.
Kapcsolódó cikkek
- SPSS adatbányászati és adatelemzési konferencia - ötödször
- Megjelent az EMC e-mail és fájlrendszer-archiválási szoftverének legfrissebb változata
- Oracle Application Express 3.0
- SPSS-labor az ELTE Társadalomtudományi Karán
- Új világrekord: 4,1 millió tranzakció percenként
- Oracle TimesTen adatbázis-kezelő 7-es verzió
- Szakmai elismerés és közönségdíj a SAS szoftvereinek
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Független kutatóintézet ajánlja az Oracle Data Mining szoftvert
- Nem használhatók az EMMA PIN-kódok januártól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.