Rendeződik az európai ITC piac helyzete
A European Information Technology Observatory (EITO) információira támaszkodó elemzés az EU mellett a világ egészének ITC forgalomnövekedését jósolja. Külön érdekesség, hogy az európai változások egyik fő hajtóereje az e-kereskedelem, ezzel igazolva az EITO mostani elemzését kommentáló Erkki Liikanen, a terület EU felelőse, korábbi szavait. Liikanen már évekkel ezelőtt általános gazdasági felhajtóerőt látott az e-megoldásokban, melyek nem csupán a lehetséges lemaradás kialakulását előzik meg, de aktívan képesek piacot generálni. Az EITO szerint a nyugat-európai fejlődés legalább 3,1 százalék lesz, ami 0,8 százalékkal magasabb a tavalyi adatoknál, megerősítve a növekedés trend-jellegét. A világszerte tapasztalható növekedés várhatóan 4 százalék alatti, ám ez meglehetősen csalóka adat, mivel ugyan magasabb, mint az európai piacra vonatkozó várakozások, de magában foglalja a teljesen elmaradott országokat is, ahol kisebb összegek befektetése is több száz százalékos növekedést eredményezhet.
Kapcsolódó cikkek
- 122 millió európai az interneten
- Növekvő net-populáció egész Európában
- Az EU elégedetlen az e-vásárlás terjedésével
- E-kereskedelem: fogy a bizalom a csalások miatt
- EU, Lisszabon és a nemzeti akcióprogram
- Az európai uniós háztartások felében van internet
- Európa visszanyerte első helyét a befektetések terén
- Európai szintű szabályozást sürget Lévai Katalin az e-zenei kereskedelemre
- Véget ért a netes szex-éhség időszaka
- E-Commerce-díjban részesült Nagy Zsolt
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.