Félvezetőipar - Az Intel szerint nem elég erős a chipkereslet
Az
Intel azt közölte most, hogy a bevételeket 8 és 8,2 milliárd dollár közé várja
a márciussal végződő negyedévben és nem 7,9 és 8,5 milliárd dollár közé. Nem
csupán saját korábbi becslése alá ment ezzel, hanem az elemzőiek alá is, akik
átlagosan a negyedévre 8,27 milliárd dolláros bevételt vártak eddig az
Intelnél.
Mindazonáltal
az új becslés még mindig 20 százalékkal magasabb a tavaly első negyedéve
tényadatnál. Ennek ellenére az Intel
részvény árfolyama a New York-i tőzsde zárása utáni pénteki elektronikus kereskedelemben
2 százalékkal csökkent, s ezzel az Intel részvény ez évi árvesztesége
meghaladja a 15 százalékot.
Kapcsolódó cikkek
- Árverseny helyett minőségi versenyt hirdet az Intel
- IDF 2006 Tavasz - Első nap
- Több száz magos processzorokat ígér az Intel 10 éven belül
- Növelte piaci részesedését az AMD
- Az AMD beperelte az Intelt
- Az AMD meg kívánja törni az Intel uralmát a szerver-mikroprocesszorok piacán
- Craig Barrett az IDF-en: Az innováció fontosabb, mint valaha
- A HP kivonul az Itanium processzorok tervezéséből
- Az Intel a technológiai iparág jövőjéről az IDF-en
- Az Intel írországi gyárában megkezdődött a 300 mm-es szilíciumszeletek gyártása
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.