Az EMC bejelentette 100. integrált Centera alkalmazását
A BMC Software Control-D vállalkozási teljesítmény menedzsment megoldása automatizálja a jelentések elkészítésével kapcsolatos feladatokat a jelentések elkészítésétől a jelentések archiválásáig és online visszakereséséig. A vállalkozási szintű teljesítménymenedzsment elemeinek automatizálása és integrálása segítségével a vállalatok pénzt takarítanak meg, vásárlóikkal, ügyfeleikkel és partnereikkel jobb kommunikációt alakíthatnak ki, a nagymennyiségű jelentések, képek, számlák és egyéb dokumentumok feldolgozásának, disztribúciójának, archiválásának és visszakeresésének teljes ellenőrzésének biztosítása által.
A Centera ideális tárolómegoldás a Control-D által feldolgozott vállalkozási jelentések archiválására és kezelésére, mivel gyors és megbízható hozzáférést biztosít ezen értékes rögzített tartalmakhoz.
Az EMC kulcsfontosságú Centera partnerei közé tartoznak a világ vezető alkalmazás-szolgáltatói, többek között az Agfa, a Kodak, a Connected, a Documentum, a FileNet, az IXOS, a Fujitsu Siemens, a GE Medical Systems, a KVS, a LEGATO, a Mobius, az Unisys és sokan mások.
A Centera gyors térnyerése és elterjedése megerősíti, hogy az EMC történetében a Centera a leggyorsabban növekvő tároló megoldás, amely az EMC Information Lifecycle Management (ILM - Információ Életciklus Menedzsment) stratégiájának fontos és kritikus eleme. Több mint 500 vásárló használja a Centerát az adatok hosszú távú megőrzése, valamint egyedülálló adatvédelmi és kitűnő önregeneráló tulajdonságai miatt.
Kapcsolódó cikkek
- Van-e elég energiája zöldnek lenni?
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Globális kutatóhálózatot indított az EMC
- Megjelent az EMC e-mail és fájlrendszer-archiválási szoftverének legfrissebb változata
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Hálózatfelügyeleti technológiák: Microsoft-EMC együttműködés
- Fujitsu Siemens-EMC: tovább bővítik szövetségüket
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- 86 díjat zsebelt be az EMC 2006-ban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.