Az EMC bejelentette 100. integrált Centera alkalmazását

forrás Prim Online, 2004. március 18. 13:50
Az EMC Corporation befejezte az EMC Centera tartalomcímzésű (CAS) rendszerének integrálását a BMC Software Control-D rendszerével - létrehozva a 100. Centera alkalmazást.
Bevezetése óta több mint 300 partner és viszonteladó csatlakozott a Centera Partner Programhoz. A 100 teljes mértékben integrált és hozzáférhető alkalmazás mellett további 140 partner vesz részt jelenleg is az integrációs eljárásban, kihasználva a nyílt Centera alkalmazás-programozás interfész (API) előnyeit.

A BMC Software Control-D vállalkozási teljesítmény menedzsment megoldása automatizálja a jelentések elkészítésével kapcsolatos feladatokat a jelentések elkészítésétől a jelentések archiválásáig és online visszakereséséig. A vállalkozási szintű teljesítménymenedzsment elemeinek automatizálása és integrálása segítségével a vállalatok pénzt takarítanak meg, vásárlóikkal, ügyfeleikkel és partnereikkel jobb kommunikációt alakíthatnak ki, a nagymennyiségű jelentések, képek, számlák és egyéb dokumentumok feldolgozásának, disztribúciójának, archiválásának és visszakeresésének teljes ellenőrzésének biztosítása által.

A Centera ideális tárolómegoldás a Control-D által feldolgozott vállalkozási jelentések archiválására és kezelésére, mivel gyors és megbízható hozzáférést biztosít ezen értékes rögzített tartalmakhoz.

Az EMC kulcsfontosságú Centera partnerei közé tartoznak a világ vezető alkalmazás-szolgáltatói, többek között az Agfa, a Kodak, a Connected, a Documentum, a FileNet, az IXOS, a Fujitsu Siemens, a GE Medical Systems, a KVS, a LEGATO, a Mobius, az Unisys és sokan mások.

A Centera gyors térnyerése és elterjedése megerősíti, hogy az EMC történetében a Centera a leggyorsabban növekvő tároló megoldás, amely az EMC Information Lifecycle Management (ILM - Információ Életciklus Menedzsment) stratégiájának fontos és kritikus eleme. Több mint 500 vásárló használja a Centerát az adatok hosszú távú megőrzése, valamint egyedülálló adatvédelmi és kitűnő önregeneráló tulajdonságai miatt.
Kulcsszavak: EMC BMC

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01