A D-Linket beválasztották a CeBIT 2004 50 legjelentősebb kiállítója közé
Az egyszerű termékbemutatóból az IT és kommunikációs megoldások nemzetközi premier központjává fejlődött kiállításon kiváló fogadtatásra talált a D-Link “Emberi kapcsolatokat építünk" üzenete.
"Célunk, hogy minden célcsoportunkat egy európai standon keresztül érjük el, sikerrel járt" - fejtette ki Kevin Wen, a D-Link Európai elnöke. “Nemcsak valamennyi szegmens üzleti döntéshozóit sikerült magunkhoz vonzanunk, hanem a kommunikációs megoldások jövője iránt érdeklődő otthoni végfelhasználókat és a media képviselőit is a világ minden pontjáról." 2004-ben először tartott a D-Link két sajtótájékoztatót: a német nyelvű újságíróknak szervezett rendezvényre 35-en, míg a nemzetközi sajtótájékoztatóra 34-en látogattak el a standra. Különösen jelentős volt a kelet-európai országokból érkezett újságírók és vásárlók számának emelkedése. Ez a régió jelentősen bővülő piac a D-Link számára, melyet tovább erősít a régió 10 országának közelgő EU csatlakozása.
Kapcsolódó cikkek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Két VoIP-újdonság a D-Linktől
- Új nyílt forráskódú hozzáférési pont a D-Linktől
- Partnereit díjazta a D-Link
- 11 év garancia a D-Link Wireless N termékeire
- A D-Link a CeBIT 2007 kiállításon - Fókuszban az üzleti megoldások
- Vezeték nélküli hálózat ingyenes otthoni telepítéssel
- Eric Martinez a D-Link új európai alelnöke
- Vista-tanúsított draft 11N router a D-Linktől
- Közelebb az új vezeték nélküli szabványhoz
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.