Microsoft Navision - rEVOLUTION partneri együttműködés
Fejlődés előtt a hazai kis- és középvállalati ERP piac
Az együttműködéssel a rEVOLUTION célja, hogy saját termékpalettájának csúcsára egy meghatározó nemzetközi ERP-rendszert illesszen, aminek köszönhetően a cég biztosítani tudja ügyfeleinek a növekedésből adódó szükségszerű továbblépést. Ez a rEVOLUTION és a Microsoft termékek filozófiájának hasonlósága miatt nem jelent majd nehézséget. Másrészt a rEVOLUTION saját termékeitől független ügyviteli tanácsadói kompetencia kiépítését is tervezi.
A Microsoft stratégiai célként tűzte ki, hogy a partner ISV-k (független szoftverfejlesztők) a jövőben a Navision ERP rendszert tekintsék saját rendszereik továbbfejlesztési alapjának, és az általuk kialakított iparági megoldásokkal kiegészítve a vállalatok számára teljes gazdálkodási és vállalatvezetési megoldásokat nyújtsanak. A Microsoft Navision rendszere horizontálisan fedi le a gazdálkodó szervezetek irányítási területeit (pénzügy, számvitel, termelésirányítás, logisztika, humánerőforrás-kezelés, CRM stb.); a rEVOLUTION ezt a gazdálkodási alapot egészíti ki elsőként saját iparági megoldásaival, funkcionális moduljaival és kínálja együtt ezeket a piacon.
A fejlődő értékesítési hálózat a piaci igényekre adott válasz: a Navision potenciális felhasználóinak köre több ezer magyar kis- és középvállalkozás, amelyeknek egyelőre csupán néhány százaléka rendelkezik egységes gazdálkodási rendszerrel, de az egy-két éve egyértelműen látható tendencia alapján egyre többen ébredtek rá közülük ezek szükségességére. A Navision-t jelenleg már közel 50 magyarországi cég használja, és az elkövetkező években dinamikus bővülésre számít a Microsoft. A magyar kis- és középvállalati szektor az ERP rendszerek használatát tekintve közel tízéves lemaradásban van az EU-val összehasonlítva, ahol egy évtizede indult virágzásnak az informatikai piac e szegmense.
A megfelelő ügyviteli megoldás kiválasztásánál a cégeknek össze kell egyeztetniük rövid és hosszú távú céljaikat a meglévő pénzügyi erőforrásokkal. A Microsoft Business Solutions-Navision erre a problémára nyújt választ egy olyan vállalatirányítási megoldással, amely illeszkedik a vállalatok igényeihez és költségvetéséhez. A Navision kifejezetten azokat a kis- és közepes méretű vállalatokat célozza meg, amelyek napi üzletvitelük megzavarása nélkül szeretnék hatékonyabbá tenni működésüket. Integrált funkciói megoldást nyújtanak a pénzügy, az ellátási lánc, az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) és az elektronikus kereskedelem terén. A Navision teljes körűen testre szabható, egyszerű használatot és karbantartást biztosít. A nyílt fejlesztőkörnyezetet és gazdag funkciókészletű alkalmazásokat nyújtó Navision segítségével gyorsabban hozhatók meg a döntések, így a vállalat hamarabb reagálhat a piaci változásokra, történésekre.
A rEVOLUTION tervei szerint a partneri kapcsolat kialakításához szükséges befektetések 1-3 éven belül megtérülnek, és 2005-ben a cég forgalmának vélhetően mintegy 20%-a már a Navision értékesítésből származik majd, illetve a tervek szerint ugyanennyivel növeli majd e termékcsoport a cég teljes forgalmát is. Ehhez hozzájárulhat, hogy a rEVOLUTION az idei évtől már a Navision-t is saját termékpalettájának részeként kínálhatja ügyfeleinek. A Navision közvetlen értékesítésének megkezdése előtt az együttműködésnek máris vannak közös tapasztalatai: jelenleg az önkormányzati megoldások kidolgozásában működik együtt hatékonyan a két cég.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.