Megjelent a SAS Risk Dimensions legújabb verziója
A SAS Risk Dimensions megoldással az információ rugalmasan, az összesítés vagy a részletezés tetszőleges szintjén megtekinthető. Ezenfelül a részletes kimutatási funkciók, többek között az eredmények webböngészőből történő vizsgálata révén a kockázatkezelési vezetők, a vállalatvezetés és mások vállalatszerte elérhetik és közzétehetik a kockázatkezelési intézkedéseket, ami segíti a döntéshozatalt. A SAS Risk Dimensions segítségével a vezetők folyamatosan és egyidejűleg tarthatják szem előtt mind a stratégiai célokat, mind a részletes adatokat.
A SAS Risk Dimensions legújabb verziójának főbb jellemzői
A SAS Risk Dimensions legújabb verzióját támogatja az új SAS9 üzleti intelligencia platform, amelynek továbbfejlesztett analitikai képességei révén a szervezetek minden eddiginél gyorsabban gyűjthetik, tárolhatják, elemezhetik és oszthatják szét információikat.
A SAS Risk Dimensions hatékony analitikai funkcióival a szervezetek könnyebben optimalizálhatják portfóliójukat, és ennek során figyelembe vehetik a kockázatok és a megtérülés közötti összefüggéseket. A portfólió optimalizálható egy megadott kockázati szint mellett a legnagyobb várható megtérülésre, vagy egy adott megtérülés mellett a legkisebb kockázatra. Az eredmények grafikonon ábrázolhatók, így vizuálisan is kimutatható a vállalat kockázat/megtérülés profilja.
A továbbfejlesztéseknek köszönhetően a cash flow a felhasználó által megadott időszakokra bontható. Ez jobban támogatja az eszköz- és forrásgazdálkodást, és többek között lehetővé teszi a cash flow előrejelzését, illetve a hiányosságok elemzését. A szervezetek kockázattal súlyozott forráskalkulációt végezhetnek, és idővel súlyozott megtérüléseket határozhatnak meg. A portfóliók kiértékelésénél figyelembe lehet venni a fedezetet és az összetett nettósítási megállapodásokat is. A nettósítás a bejövő és a kimenő összegek eredményeként kapott nettó összeget jelenti. A nettósítás a szervezet tetszőleges szintjén végezhető. A többszintű nettósítással kiértékelhető több szint nettósításának hatása.
A Risk Dimensions legújabb verziója támogatja a 64 bites műveleteket mind Windows, mind UNIX platformokon.
A SAS olyan egységes és átfogó keretrendszert biztosít, amely teljes körűen kielégíti számos tevékenységi terület, többek között az energiaipar és a pénzügyi szolgáltatások kockázatkezelési igényeit. A SAS Risk Dimensions megoldást, valamint a RiskAdvisory cég nemrégiben megvásárolt BookRunner és TradeBlotter szoftvertechnológiáját összekapcsoló új termékek teljes körű, az ügyfélközeli tevékenységektől a háttértevékenységekig mindent felölelő kockázatkezelési platformot biztosítanak. A pénzügyi szolgáltatások terén a SAS Risk Dimensions egy szélesebb körű kockázatkezelési kínálat része, amelybe beletartozik a működési kockázatokat kezelő SAS OpRisk Management és a hitelkockázatokat kezelő SAS Credit Risk Management.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Hurrikán-előrejelzés SAS-szoftverrel
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Új világrekordot állított fel a SAS
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- SAS: rekordárbevétellel ünnepelt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.