Egyszerre százezrek játszanak mobilon a BBC új vetélkedőjében
forrás Prim Online, 2004. május 9. 09:45
A Java technológiával működő mobiltelefon első lépésben csatlakozik a szolgáltató szintén Javas (J2EE) szerveréhez, mellyel a játékos telefonját szinkronizálja az adással. A játék folyamán az alkalmazás offline üzemmódban fut, és ezzel minimálisra csökkenti a játékosok mobilpercdíját. A vetélkedő végén a mobiltelefonos alkalmazás elküldi a válaszokat a szervernek, ami kiszámítja a játékosok pontszámát, majd azonnali visszajelzést küld nekik arról, hogy jogosultak-e a 30 ezer fontos pénzdíj elnyerésére.
Az alkalmazás speciális kialakításával fokozatosan elosztható a forgalom a mobilhálózati infrastruktúra túlterhelésének megelőzésére. A technológia ugyanakkor rendkívül biztonságos is, a kliens és a szerver között minden adatátvitel titkosítva zajlik.
Az alkalmazás speciális kialakításával fokozatosan elosztható a forgalom a mobilhálózati infrastruktúra túlterhelésének megelőzésére. A technológia ugyanakkor rendkívül biztonságos is, a kliens és a szerver között minden adatátvitel titkosítva zajlik.
Kapcsolódó cikkek
- I. Electronic Arts Játék Fesztivál az INFOmarket - Mobil Show-n
- JavaFX Script: egyszerűbb Java programozás
- Már a "Sötét Csillag" is nyílt forráskódú
- 61%-kal több mobiljáték Amerikában 2006 végén
- Kritikus Java Runtime Environment javítás a Suntól
- Nokia-felmérés a mobiltelefonon játszók szokásairól
- WAP-on is hódít a Honfoglaló
- A Sun nyílt forráskódúvá teszi a Java technológiát
- 2007-re nyílt forráskódú Java, részletek már idén
- Hét Electronic Arts játék Nokia mobilokon