Canon-megoldás a színkezelés iparági problémáira
A Canon Europe a mai napon bemutatta az új próbanyomat készítő megoldását, a Remote Proofing Workflow-t. Ezzel az átfogó megoldással a Canon választ ad azon iparági szükségletre, amely egy olyan színkezelő megoldást és munkafolyamat menedzsment eszközt kíván, amely segíti a kreatív ügynökségek és professzionális nyomdák közötti hatékony kommunikációt, egyúttal hatékonyabbá és következetessé teszi a produkciós munkák jóváhagyási eljárását.
A Canon Remote Proofing Workflow a Canon Business Intelligence megoldásának része, a Canon ügyfélközpontú munkafolyamat-menedzsment szolgáltatásai körébe tartozik. Az eszköz bevezetését a Canon professzionális megoldásokkal foglalkozó szakértői végzik, akik egyben biztosítják azt is, hogy a bevezetett megoldás megfeleljen az egyéni üzleti igényeknek is.
A Canon Remote Proofing Workflow megoldása tartalmazza a Canon színes lézernyomtatóját, a nagyformátumú tintapatronos nyomtatóját és tintapatronos próbanyomat készítő eszközöket, a Greatag Macbeth színmérési eszközeit, az iQueue Colour Management Workflow megoldását, valamint az i1 Share and Measure szoftverét. A Canon hozzáadott értéket biztosít azáltal, hogy lehetővé teszi, hogy a produkciós munkafolyamba bevont minden egyes eszköz megfelelően legyen kalibrálva.
Kapcsolódó cikkek
- Hordozható Canon fotóprinter
- Két új modell a SELPHY CP nyomtatócsaládban
- Házhoz jönnek az újdonságok - Indul a Canon Roadshow
- iP90v: hordozható, karcsú kivitel - hatékony nyomtatás
- Gyors fotónyomtatók kezdőknek is
- Your Print: Kedvenc képét ingyen nyomatja a Canon
- Bemutatkozott a Canon őszi kollekciója
- Hét új Canon nyomtató
- A Canon új, vezeték-nélküli, fotónyomtatásra is alkalmas többfunkciós berendezése
- Professzionális minőségű Canon PIXMA Pro sorozat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.