Az Intel tovább nyomul előre a kommunikációs piacon

Széll Zoltán, 1999. szeptember 10. 21:06
Az Intel Corporation bejelentette az Intel 6000 Series Swoitch berendezést, valamint az Intel Express 9500 és 8200 routereket (útválasztókat). Az új termékek elsősorban közepes méretű vállalatoknak kínálnak kitűnő megoldást, és lehetővé teszik a korábbiaknál rugalmasabb, jól menedzselhető end-to-end hálózati megoldásokat.
Az Intel hálózati eszköztárának kibővítését az tette lehetővé, hogy több, hálózati termékeket fejlesztő és gyártó vállalatot vásároltak meg. Ez év elején a Shiva és az XLNT cégeket vették meg. Az előbbi a virtuális privát hálózatokhoz készít eszközöket, az utóbbi nagy sávszélességű kapcsolókat fejleszt.

Az Intel 6000 Series Switch egy moduláris Gigabit Ethernet kapcsoló megoldás, amely a hálózati adminisztrátorok számára lehetővé teszi a hozzáférést a szerverekhez. Az Intel 6000 Series Switch moduláris eszköz maximum 32 Gigabit Ethernet vagy 96 Fast Ethehernet portot tartalmaz egy 260 mm magas, 5 bővítőhelyet tartalmazó sassziban. A redundáns és forrócserés komponenseket tartalmazó Intel 6000 Series Switch nagy megbízhatóságú rendszer, és kapcsolja a 3. réteget (Layer 3) is. A tervek szerint az Intel 2000-ben intelligens hálózati képességekkel bővíti az új berendezést.

Az Intel Express 9500 és 8200 routercsaládok könnyen használható, olcsó hálózati eszközök. Az új routerek kiegészítik a cég korábbi Intel Express 8100 router családját, az Intel Express 9510 és 9520 routerek a WAN (Wide Area Network) protokollokat, jellemzőjük a hardver alapú tömörítés. Egy WAN port sebessége maximum 2 Mbps. A routerek rugalmasan bővíthetők, és lehetővé teszik a könnyű áttérést a gyorsabb WAN szolgáltatásokra. A sávszélesség igények szerint növelhető. Az Intel 6000 Series Switch és a 8 portú Gigabit SX Modul szeptember 28-ától kapható, áruk 13 995, illetve 18 995 dollár. Az Intel Express 9510 és 9520 routerek már megvásárolhatók, 1449, illetve 1749 dollárért.

Kulcsszavak: Intel hálózat

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Battery Monitor 10.4

A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.

2024. november 21. 17:09

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 16:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01