Vezető szállító akar lenni a Siemens a magyarországi UMTS kiépítésében
Japán partnere, a NEC és a Siemens eddig 30 ezer bázisállomást adott át, s ezzel 23 százalékos világpiaci részesedéssel rendelkezik.
Erdős Erika elmondta: tudják, hogy a mobilszolgáltatóknak vannak hálózati szállítóik, ám ennek ellenére vezető pozíciót akarnak szerezni a harmadik generációs rendszerek esetében.
A sajtótájékoztatón közölték, hogy a Siemens rendszere a biztonság, a technológia és a teljesítmény, valamint a költség és az ár szempontjából jobb, mint a konkurens cégeké.
A Siemens előnye lehet az is, hogy nemcsak infrastruktúrát, hanem harmadik generációs készülékeket is tud szállítani - közölték.
Erdős Erika elmondta, hogy a Siemens a magyarországi mobilkészülék-piacon 30 százalékos részesedéssel rendelkezik, s ezzel második a sorrendben.
Az MTI érdeklődésére elmondta, hogy 2003-ban Magyarországon adatai szerint 1,8 millió készüléket adtak el, ám azt nem közölte, hogy a Siemensnek mekkora árbevétele származott a mintegy 600 ezer készülék eladásából. Ehhez hasonlóan nem közölte azt sem, hogy az idén milyen terveik vannak a készülékeladásokat illetően.
Kapcsolódó cikkek
- Meghosszabbított mobil internet akció a Pannonnál
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Vodafone szélessávú mobil internet a Balatonnál is
- Pannon 3G/HSDPA már a Balaton környékén is
- 3 új, középkategóriás Nokia mobil és 3 új headset
- Importkorlátozás vetheti vissza a 3G készülékek terjedését
- T-Mobile szélessávú 3G/HSDPA hálózat már 41 városban
- Szélessávú internetszolgáltatásokban erősít a Vodafone
- Mobiltelevíziós teszt az Antenna Hungária és a T-Mobile közreműködésével
- T-Mobile: még több internet változatlan áron
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.