CAworld Las Vegasban: új termékek, új szolgáltatások
forrás Prim Online, 2004. május 31. 09:12
A Computer Associates a CAworld-ön bemutatta a Unicenter Service
Management felügyeleti megoldását. Segítségével az igazgatók a rájuk
bízott informatikai feladatok üzleti oldalát is minden eddiginél jobban
tarthatják kézben.
Manapság ez egyre fontosabbá válik, mert az IT szervezeteknek egyre nagyobb hangsúlyt kell helyezniük a technológiai befektetések mielőbbi megtérülésére és az üzleti célok kiszolgálására.
A portfolió különböző Unicenter menedzsment megoldásokat nyújt, amelyek átfogó informatikai pénzügyi adminisztrációt látnak el, emellett pedig a szolgáltatásnyújtást is felügyelik. Ezeket a megoldásokat a CA integrálta vezető szerviz-, deszk-, szolgáltatás- és pénzügyi eszközmenedzselő termékeibe. A portfolió mostantól kiegészül a CA Technology Services által nyújtott új szolgáltatásokkal is, amellyel az ügyfelek a legjobb ITIL (Information Technology Infrastructure Library) szervizmenedzsment eljárásokat hasznosíthatják.
A CA megoldásával és az ügyfelek számára elérhető legjobb ITIL eljárásokkal az ügyfelek ezentúl egyszerűen állíthatják fontossági sorrendbe, dokumentálhatják és követhetik nyomon az IT befektetések ütemezését és megvalósulását. Emellett az ügyfelek bizonyos szolgáltatásokat egy meghatározott szolgáltatási szinten és költség mellett nyújthatnak. Továbbá a költségek, az eszköztulajdonlás valamint ezzel párhuzamosan a szabályozói igények is jól átláthatóak.
A CA Unicenter Service Management megoldásai három fő területre koncentrálnak:
Szolgáltatástámogatás: üzleti incidens-, változás- és tudásmenedzsment; ide tartozik a Unicenter ServicePlus Service Desk, Unicenter ServicePlus Knowledge Tools és Unicenter ServicePlus Dashboard megoldás egyaránt.
Szolgáltatásnyújtás: katalogizálja az üzleti fogalmakat, finomítja a szerviz szolgáltatási (SLA) szintekre vonatkozó megállapodásokat és vele párhuzamosan pedig figyeli a vonatkozó teljesítményt. Ide tartoznak a Unicenter Service Catalog, Unicenter Service Fulfillment. Unicenter Service Assure és a Unicenter Service Level Management modulok.
Pénzügyi adminisztráció: támogatja az IT költségvetést és tervezést, beleértve a szállítást és a fogyasztást is, az eszköz életciklus-menedzsmentet, számlázó funkciókat és szabályozói megfelelést. Ide tartoznak a Unicenter Service Accounting, Unicenter Service Meter és a Unicenter Argis Portfolio Asset Management modulok.
A Unicenter Service Management segítségével az informatikai vezetők egyszerre tarthatják kézben a költségeket és a használatot, így miközben a rendszert tökéletesen rászabják az üzletmenetre, egyben pedig csökkentik a tulajdonlás költségeit.
A portfolió különböző Unicenter menedzsment megoldásokat nyújt, amelyek átfogó informatikai pénzügyi adminisztrációt látnak el, emellett pedig a szolgáltatásnyújtást is felügyelik. Ezeket a megoldásokat a CA integrálta vezető szerviz-, deszk-, szolgáltatás- és pénzügyi eszközmenedzselő termékeibe. A portfolió mostantól kiegészül a CA Technology Services által nyújtott új szolgáltatásokkal is, amellyel az ügyfelek a legjobb ITIL (Information Technology Infrastructure Library) szervizmenedzsment eljárásokat hasznosíthatják.
A CA megoldásával és az ügyfelek számára elérhető legjobb ITIL eljárásokkal az ügyfelek ezentúl egyszerűen állíthatják fontossági sorrendbe, dokumentálhatják és követhetik nyomon az IT befektetések ütemezését és megvalósulását. Emellett az ügyfelek bizonyos szolgáltatásokat egy meghatározott szolgáltatási szinten és költség mellett nyújthatnak. Továbbá a költségek, az eszköztulajdonlás valamint ezzel párhuzamosan a szabályozói igények is jól átláthatóak.
A CA Unicenter Service Management megoldásai három fő területre koncentrálnak:
Szolgáltatástámogatás: üzleti incidens-, változás- és tudásmenedzsment; ide tartozik a Unicenter ServicePlus Service Desk, Unicenter ServicePlus Knowledge Tools és Unicenter ServicePlus Dashboard megoldás egyaránt.
Szolgáltatásnyújtás: katalogizálja az üzleti fogalmakat, finomítja a szerviz szolgáltatási (SLA) szintekre vonatkozó megállapodásokat és vele párhuzamosan pedig figyeli a vonatkozó teljesítményt. Ide tartoznak a Unicenter Service Catalog, Unicenter Service Fulfillment. Unicenter Service Assure és a Unicenter Service Level Management modulok.
Pénzügyi adminisztráció: támogatja az IT költségvetést és tervezést, beleértve a szállítást és a fogyasztást is, az eszköz életciklus-menedzsmentet, számlázó funkciókat és szabályozói megfelelést. Ide tartoznak a Unicenter Service Accounting, Unicenter Service Meter és a Unicenter Argis Portfolio Asset Management modulok.
A Unicenter Service Management segítségével az informatikai vezetők egyszerre tarthatják kézben a költségeket és a használatot, így miközben a rendszert tökéletesen rászabják az üzletmenetre, egyben pedig csökkentik a tulajdonlás költségeit.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Az IT iparág válaszúthoz érkezett
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39