A D-Link 100 000 ADSL modemet szállít a Matávnak
Internetpenetráció Magyarországon
A magyarországi Internet előfizetések száma a KSH 2004.I. negyedévi jelentése szerint meghaladta a 709.000-et. A 8%-os internetpenetráció alig ötöde a csehországinak és nem egészen hatoda a szomszédos szlovéniainak. Az ADSL előfizetők száma 143.000 (alig 20%-a az összes előfizetőnek), azonban a kapcsolódási lehetőség közül a legdinamikusabban ez a hozzáférési mód növekszik. Az idei év első negyedévében 25%-kal növekedett a DSL előfizetők száma, míg a modemes előfizetések csökkenésnek indultak. A tavalyi növekedési ütem fennmaradása esetén az ADSL előfizetések száma az elkövetkezendő évben megháromszorozódhat. A D-Link azon dolgozik együttműködésben a Matávval, hogy kapcsolatot építhessen minden magyarországi lakos és a világ között.
Kapcsolódó cikkek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Partnereit díjazta a D-Link
- Eric Martinez a D-Link új európai alelnöke
- Több mint 100.000 ADSL előfizető az Invitelnél
- Új kereskedelmi igazgató, új akciók a 3C Kft.-nél
- Piaci átlag feletti növekedési ütem a VIVAnetnél
- D-Link kompetenciaközpont Budapesten
- VIVAnet: Sikeres évzárás, további ADSL-akciók
- A D-Link elindítja Partner+ programját
- Synergon: Huawei modemek szállítása a Magyar Telekomnak
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.