Úttörő marketing automatizálási megoldás a SAS-tól
Megjelent a SAS9 Customer Intelligence megoldások családjának első tagja
forrás Prim Online, 2004. június 9. 13:24
SAS Customer Intelligence
A SAS Customer Intelligence integrált termékcsalád része a SAS Marketing Automation, mely megkönnyíti a vállalatoknak ügyfeleik megértését, e tudás megfelelő alkalmazását, valamint az értékesítési és a marketingtevékenységek eredményességének mérését. A marketing automatizálást kiegészítő és a marketing folyamatot kibővítő megoldások közé tartozik a SAS Interaction Management és a SAS Marketing Optimization, valamint az iparágspecifikus marketing megoldások sora ( banki, a biztosítási, távközlési és kiskereskedelmi cégek számára). A SAS közös platformon kínált adatkezelési és üzleti adatelemzési megoldása az egyetlen olyan átfogó és teljes körű megoldás, mely megkönnyíti a marketing szakemberek számára az ügyfelek mélyebb elemzését, pontosabb szegmentálását, profilozását és a célcsoportok kiválasztását; mindez hatékonyabb marketingkampányokat és az ügyféljövedelmezőség növelését teszi lehetővé. A marketing szervezetek optimalizálhatják legértékesebb erőforrásukat - képzett szakembereik munkáját -, és egyértelműen mérhetik marketing-beruházásaik értékét.
A SAS Marketing Automation 4 - egy ígéret beváltása
Márciusban a Forrester Research értékelést közölt a SAS Marketing Automation megoldásról. A megoldást olyan nagy jelentőségűnek tartotta, hogy a "SAS Shakes up Marketing Automation" című tanulmány (teljes szöveg: <http://www.sas.com/solutions/crm/market.html>) szerzői megjegyezték: a SAS Marketing Automation 4 és a Customer Intelligence család vele összefüggő megoldásai révén a SAS új helyzetet teremthet a marketingautomatizálás piacán, és magához ragadhatja a vezető helyet.
A marketingfolyamatok kezelése
A vállalatok világszerte évek óta próbálnak olyan marketing automatizálási megoldást találni, mely megfelelő funkciókat nyújt a különböző elvárásokkal rendelkező felhasználóknak. Ezt az igényt kielégítendő, a SAS jelentős erőforrás-ráfordítással összegyűjtötte a követelmények ezreit, valamint dokumentálta a legjobb bevált eljárásokat. A SAS a lehető legrészletesebben megismerte a kampányvezetés üzleti folyamatát: a SAS Marketing Automation 4 ezt a tudást testesíti meg. Az új verzió új felhasználói kezelőfelületeket is nyújt a különböző marketing-szerepkörökhöz, hogy jobban kielégíthesse a szervezet összes érintett munkatársának igényeit, az analitikai modellezőktől a kampánymenedzsereken át a marketing terület felső szintű vezetéséig.
A marketingszakemberek tudásának növelése
Sok vállalatnál súrlódások vannak a marketing osztály és az informatikai osztály között. A marketingesek az informatikusoktól várják azokat az adatokat, melyek alapján feltárhatják az ügyfelek viselkedését és elősegíthetik az ésszerű üzleti döntéseket. Ha ez túl sokáig tart vagy túl nehéz, mind marketing, mint az informatika területe megsínyli. A SAS® Marketing Automation 4 architektúrája úgy van kialakítva, hogy az informatikai osztály gyorsabban biztosíthassa a marketingeseknek ezeket a létfontosságú adatokat.
A SAS Marketing Automation 4 egy másik alapvető új jellemzőjét a nyílt SAS Intelligence Platformba beépített marketingközpontú adatbázis-funkciók jelentik. Ezek biztosítják az együttműködést a szervezetek meglévő infrastruktúrái, más SAS-megoldások és egyéb működési platformok között. A piacon jelenleg kapható megoldásokkal szemben a SAS nyílt rendszerével a szervezetek precízen behangolhatják az analitikai motort: beépíthetik bevált belső eljárásaikat és az ügyfeleik viselkedéséről szerzett saját ismereteiket, továbbá kiaknázhatják meglévő informatikai beruházásaikat, például adattárházaikat és ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszereiket. Ezenfelül az új adatkezelési képességeknek köszönhetően könnyebben érhetik el és értelmezhetik üzleti szempontból a már meglevő adataikat, így a marketingesek könnyebben, az informatikai osztály terhelése nélkül végezhetik el feladataikat.
Koordináció és a törvényi előírásoknak megfelelő működés
Az ügyfelek bizalmas adatainak védelme érdekében számos új elvárás született a közelmúltban, többek között a jogi és szabályozási előírások legszigorúbb betartásának kötelezettsége. A SAS Marketing Automation ezt a folyamatot azzal támogatja, hogy lehetővé teszi a metaadatok, az üzleti szabályok és az adatkezelési logika központi felügyeletét. Mivel az alkalmazottak részére egyetlen pontról lehet kiosztani az adatok eléréséhez szükséges hozzáférési jogosultságokat, könnyebb megvalósítani az adatbiztonsági intézkedéseket. A szerződési szabályok több országra kiterjedő változtatásait egyetlen pontról lehet intézni, és a változásokat az érintett országokban dolgozó összes vállalati felhasználó és marketinges elérheti. Ez az egyszerű folyamat a teljes vállalatot lefedő ellenőrzési útvonalat hoz létre.
A törvények betartását még könnyebbé teszi az a tény, hogy a SAS Marketing Automation segítségével az adatvédelmi vezetők az egyes kampánymenedzserek által irányított összes kampány folyamataira közös előírásokat fogalmazhatnak meg és tartathatnak be. A SAS megoldása egységes képet ad az összes kampányról, így biztosítható, hogy minden kampánytevékenység helyesen, a megfelelő sorrendben és a vállalat marketingfolyamatainak előírásaival összhangban történjen.
A június 9-én bejelentett SAS Marketing Automation és SAS Risk Dimension az új SAS9 Intelligence Platformon alapuló hét szoftvermegoldás idei első két tagja. A további megoldások a vállalati teljesítménymanagement, a pénzügyi management, a tevékenység alapú költségkezelést, az ügyfélkapcsolat-kezelést és az informatikai managementet fogják megkönnyíteni. A SAS minden jelenlegi megoldását a SAS9platfromon kínálja.
A SAS Marketing Automation 4 megoldást a vállalat a 29.SAS Group International (SUGI) felhasználói konferencián jelentette be. A Montrealban megtartott idei SUGI konferencián több mint 3000 SAS-felhasználó vett részt a világ minden tájáról.
A SAS Customer Intelligence integrált termékcsalád része a SAS Marketing Automation, mely megkönnyíti a vállalatoknak ügyfeleik megértését, e tudás megfelelő alkalmazását, valamint az értékesítési és a marketingtevékenységek eredményességének mérését. A marketing automatizálást kiegészítő és a marketing folyamatot kibővítő megoldások közé tartozik a SAS Interaction Management és a SAS Marketing Optimization, valamint az iparágspecifikus marketing megoldások sora ( banki, a biztosítási, távközlési és kiskereskedelmi cégek számára). A SAS közös platformon kínált adatkezelési és üzleti adatelemzési megoldása az egyetlen olyan átfogó és teljes körű megoldás, mely megkönnyíti a marketing szakemberek számára az ügyfelek mélyebb elemzését, pontosabb szegmentálását, profilozását és a célcsoportok kiválasztását; mindez hatékonyabb marketingkampányokat és az ügyféljövedelmezőség növelését teszi lehetővé. A marketing szervezetek optimalizálhatják legértékesebb erőforrásukat - képzett szakembereik munkáját -, és egyértelműen mérhetik marketing-beruházásaik értékét.
A SAS Marketing Automation 4 - egy ígéret beváltása
Márciusban a Forrester Research értékelést közölt a SAS Marketing Automation megoldásról. A megoldást olyan nagy jelentőségűnek tartotta, hogy a "SAS Shakes up Marketing Automation" című tanulmány (teljes szöveg: <http://www.sas.com/solutions/crm/market.html>) szerzői megjegyezték: a SAS Marketing Automation 4 és a Customer Intelligence család vele összefüggő megoldásai révén a SAS új helyzetet teremthet a marketingautomatizálás piacán, és magához ragadhatja a vezető helyet.
A marketingfolyamatok kezelése
A vállalatok világszerte évek óta próbálnak olyan marketing automatizálási megoldást találni, mely megfelelő funkciókat nyújt a különböző elvárásokkal rendelkező felhasználóknak. Ezt az igényt kielégítendő, a SAS jelentős erőforrás-ráfordítással összegyűjtötte a követelmények ezreit, valamint dokumentálta a legjobb bevált eljárásokat. A SAS a lehető legrészletesebben megismerte a kampányvezetés üzleti folyamatát: a SAS Marketing Automation 4 ezt a tudást testesíti meg. Az új verzió új felhasználói kezelőfelületeket is nyújt a különböző marketing-szerepkörökhöz, hogy jobban kielégíthesse a szervezet összes érintett munkatársának igényeit, az analitikai modellezőktől a kampánymenedzsereken át a marketing terület felső szintű vezetéséig.
A marketingszakemberek tudásának növelése
Sok vállalatnál súrlódások vannak a marketing osztály és az informatikai osztály között. A marketingesek az informatikusoktól várják azokat az adatokat, melyek alapján feltárhatják az ügyfelek viselkedését és elősegíthetik az ésszerű üzleti döntéseket. Ha ez túl sokáig tart vagy túl nehéz, mind marketing, mint az informatika területe megsínyli. A SAS® Marketing Automation 4 architektúrája úgy van kialakítva, hogy az informatikai osztály gyorsabban biztosíthassa a marketingeseknek ezeket a létfontosságú adatokat.
A SAS Marketing Automation 4 egy másik alapvető új jellemzőjét a nyílt SAS Intelligence Platformba beépített marketingközpontú adatbázis-funkciók jelentik. Ezek biztosítják az együttműködést a szervezetek meglévő infrastruktúrái, más SAS-megoldások és egyéb működési platformok között. A piacon jelenleg kapható megoldásokkal szemben a SAS nyílt rendszerével a szervezetek precízen behangolhatják az analitikai motort: beépíthetik bevált belső eljárásaikat és az ügyfeleik viselkedéséről szerzett saját ismereteiket, továbbá kiaknázhatják meglévő informatikai beruházásaikat, például adattárházaikat és ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszereiket. Ezenfelül az új adatkezelési képességeknek köszönhetően könnyebben érhetik el és értelmezhetik üzleti szempontból a már meglevő adataikat, így a marketingesek könnyebben, az informatikai osztály terhelése nélkül végezhetik el feladataikat.
Koordináció és a törvényi előírásoknak megfelelő működés
Az ügyfelek bizalmas adatainak védelme érdekében számos új elvárás született a közelmúltban, többek között a jogi és szabályozási előírások legszigorúbb betartásának kötelezettsége. A SAS Marketing Automation ezt a folyamatot azzal támogatja, hogy lehetővé teszi a metaadatok, az üzleti szabályok és az adatkezelési logika központi felügyeletét. Mivel az alkalmazottak részére egyetlen pontról lehet kiosztani az adatok eléréséhez szükséges hozzáférési jogosultságokat, könnyebb megvalósítani az adatbiztonsági intézkedéseket. A szerződési szabályok több országra kiterjedő változtatásait egyetlen pontról lehet intézni, és a változásokat az érintett országokban dolgozó összes vállalati felhasználó és marketinges elérheti. Ez az egyszerű folyamat a teljes vállalatot lefedő ellenőrzési útvonalat hoz létre.
A törvények betartását még könnyebbé teszi az a tény, hogy a SAS Marketing Automation segítségével az adatvédelmi vezetők az egyes kampánymenedzserek által irányított összes kampány folyamataira közös előírásokat fogalmazhatnak meg és tartathatnak be. A SAS megoldása egységes képet ad az összes kampányról, így biztosítható, hogy minden kampánytevékenység helyesen, a megfelelő sorrendben és a vállalat marketingfolyamatainak előírásaival összhangban történjen.
A június 9-én bejelentett SAS Marketing Automation és SAS Risk Dimension az új SAS9 Intelligence Platformon alapuló hét szoftvermegoldás idei első két tagja. A további megoldások a vállalati teljesítménymanagement, a pénzügyi management, a tevékenység alapú költségkezelést, az ügyfélkapcsolat-kezelést és az informatikai managementet fogják megkönnyíteni. A SAS minden jelenlegi megoldását a SAS9platfromon kínálja.
A SAS Marketing Automation 4 megoldást a vállalat a 29.SAS Group International (SUGI) felhasználói konferencián jelentette be. A Montrealban megtartott idei SUGI konferencián több mint 3000 SAS-felhasználó vett részt a világ minden tájáról.
Kapcsolódó cikkek
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Hurrikán-előrejelzés SAS-szoftverrel
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Új világrekordot állított fel a SAS
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39