Úttörő marketing automatizálási megoldás a SAS-tól

Megjelent a SAS9 Customer Intelligence megoldások családjának első tagja

forrás Prim Online, 2004. június 9. 13:24
A SAS9 Intelligence Platform március 30-i sikeres bevezetését követően a SAS, az üzleti adatelemzési megoldások piacvezető szállítója bejelentette, hogy világszerte kapható első Customer Intelligence ügyféladat-elemző szoftvermegoldása, mely a SAS Marketing Automation 4 platformon alapul.
SAS Customer Intelligence

A SAS Customer Intelligence integrált termékcsalád része a SAS Marketing Automation, mely megkönnyíti a vállalatoknak ügyfeleik megértését, e tudás megfelelő alkalmazását, valamint az értékesítési és a marketingtevékenységek eredményességének mérését. A marketing automatizálást kiegészítő és a marketing folyamatot kibővítő megoldások közé tartozik a SAS Interaction Management és a SAS Marketing Optimization, valamint az iparágspecifikus marketing megoldások sora ( banki, a biztosítási, távközlési és kiskereskedelmi cégek számára). A SAS közös platformon kínált adatkezelési és üzleti adatelemzési megoldása az egyetlen olyan átfogó és teljes körű megoldás, mely megkönnyíti a marketing szakemberek számára az ügyfelek mélyebb elemzését, pontosabb szegmentálását, profilozását és a célcsoportok kiválasztását; mindez hatékonyabb marketingkampányokat és az ügyféljövedelmezőség növelését teszi lehetővé. A marketing szervezetek optimalizálhatják legértékesebb erőforrásukat - képzett szakembereik munkáját -, és egyértelműen mérhetik marketing-beruházásaik értékét.

A SAS Marketing Automation 4 - egy ígéret beváltása

Márciusban a Forrester Research értékelést közölt a SAS Marketing Automation megoldásról. A megoldást olyan nagy jelentőségűnek tartotta, hogy a "SAS Shakes up Marketing Automation" című tanulmány (teljes szöveg: <http://www.sas.com/solutions/crm/market.html>) szerzői megjegyezték: a SAS Marketing Automation 4 és a Customer Intelligence család vele összefüggő megoldásai révén a SAS új helyzetet teremthet a marketingautomatizálás piacán, és magához ragadhatja a vezető helyet.

A marketingfolyamatok kezelése

A vállalatok világszerte évek óta próbálnak olyan marketing automatizálási megoldást találni, mely megfelelő funkciókat nyújt a különböző elvárásokkal rendelkező felhasználóknak. Ezt az igényt kielégítendő, a SAS jelentős erőforrás-ráfordítással összegyűjtötte a követelmények ezreit, valamint dokumentálta a legjobb bevált eljárásokat. A SAS a lehető legrészletesebben megismerte a kampányvezetés üzleti folyamatát: a SAS Marketing Automation 4 ezt a tudást testesíti meg. Az új verzió új felhasználói kezelőfelületeket is nyújt a különböző marketing-szerepkörökhöz, hogy jobban kielégíthesse a szervezet összes érintett munkatársának igényeit, az analitikai modellezőktől a kampánymenedzsereken át a marketing terület felső szintű vezetéséig.

A marketingszakemberek tudásának növelése

Sok vállalatnál súrlódások vannak a marketing osztály és az informatikai osztály között. A marketingesek az informatikusoktól várják azokat az adatokat, melyek alapján feltárhatják az ügyfelek viselkedését és elősegíthetik az ésszerű üzleti döntéseket. Ha ez túl sokáig tart vagy túl nehéz, mind marketing, mint az informatika területe megsínyli. A SAS® Marketing Automation 4 architektúrája úgy van kialakítva, hogy az informatikai osztály gyorsabban biztosíthassa a marketingeseknek ezeket a létfontosságú adatokat.

A SAS Marketing Automation 4 egy másik alapvető új jellemzőjét a nyílt SAS Intelligence Platformba beépített marketingközpontú adatbázis-funkciók jelentik. Ezek biztosítják az együttműködést a szervezetek meglévő infrastruktúrái, más SAS-megoldások és egyéb működési platformok között. A piacon jelenleg kapható megoldásokkal szemben a SAS nyílt rendszerével a szervezetek precízen behangolhatják az analitikai motort: beépíthetik bevált belső eljárásaikat és az ügyfeleik viselkedéséről szerzett saját ismereteiket, továbbá kiaknázhatják meglévő informatikai beruházásaikat, például adattárházaikat és ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszereiket. Ezenfelül az új adatkezelési képességeknek köszönhetően könnyebben érhetik el és értelmezhetik üzleti szempontból a már meglevő adataikat, így a marketingesek könnyebben, az informatikai osztály terhelése nélkül végezhetik el feladataikat.

Koordináció és a törvényi előírásoknak megfelelő működés

Az ügyfelek bizalmas adatainak védelme érdekében számos új elvárás született a közelmúltban, többek között a jogi és szabályozási előírások legszigorúbb betartásának kötelezettsége. A SAS Marketing Automation ezt a folyamatot azzal támogatja, hogy lehetővé teszi a metaadatok, az üzleti szabályok és az adatkezelési logika központi felügyeletét. Mivel az alkalmazottak részére egyetlen pontról lehet kiosztani az adatok eléréséhez szükséges hozzáférési jogosultságokat, könnyebb megvalósítani az adatbiztonsági intézkedéseket. A szerződési szabályok több országra kiterjedő változtatásait egyetlen pontról lehet intézni, és a változásokat az érintett országokban dolgozó összes vállalati felhasználó és marketinges elérheti. Ez az egyszerű folyamat a teljes vállalatot lefedő ellenőrzési útvonalat hoz létre.

A törvények betartását még könnyebbé teszi az a tény, hogy a SAS Marketing Automation segítségével az adatvédelmi vezetők az egyes kampánymenedzserek által irányított összes kampány folyamataira közös előírásokat fogalmazhatnak meg és tartathatnak be. A SAS megoldása egységes képet ad az összes kampányról, így biztosítható, hogy minden kampánytevékenység helyesen, a megfelelő sorrendben és a vállalat marketingfolyamatainak előírásaival összhangban történjen.

A június 9-én bejelentett SAS Marketing Automation és SAS Risk Dimension az új SAS9 Intelligence Platformon alapuló hét szoftvermegoldás idei első két tagja. A további megoldások a vállalati teljesítménymanagement, a pénzügyi management, a tevékenység alapú költségkezelést, az ügyfélkapcsolat-kezelést és az informatikai managementet fogják megkönnyíteni. A SAS minden jelenlegi megoldását a SAS9platfromon kínálja.

A SAS Marketing Automation 4 megoldást a vállalat a 29.SAS Group International (SUGI) felhasználói konferencián jelentette be. A Montrealban megtartott idei SUGI konferencián több mint 3000 SAS-felhasználó vett részt a világ minden tájáról.
Kulcsszavak: marketing SAS

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01