Cisco IP alapú Call Center szolgálja a Merloni Indesit ügyfeleit
Több mint 10.000 kapcsolat a Merloni Indesit regionális ügyfélkapcsolati központjában
A háztartástechnikai termékeket gyártó cégek közül a Merloni Elettrodomestici biztosít vásárlóinak elsőként saját ügyfélszolgálati központot a régióban. Mivel a Merloni az anyavállalat és a leányvállalatok közötti adatkommunikációhoz IP kapcsolatot használ, kézenfekvő volt, hogy az újonnan kialakított regionális központban is IP-alapú kommunikációt alkalmazzanak. Így nem volt szükség külön hang- és adathálózat kiépítésére, az olaszországi központtal pedig VoIP hálózaton kommunikálnak. Az IP telefóniával szerzett kedvező tapasztalatok alapján született a döntés az IP-alapú Cisco Call Center megvalósításáról.
A Cisco IPCC Express Call Center kialakítását a Cisco Systems Magyarország Gold minősítésű partnere, a Synergon Informatika Rt. végezte. A Synergon a Merloni igényeinek és elképzeléseinek ismeretében tett javaslatot az egyes működési jellemzők beállítására, figyelembe véve a rendszerrel szemben támasztott jövőbeli bővítési igényeket, illetve a paraméterezhetőséget a könnyebb üzemeltetés érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Új kurzusokkal bővül a Cisco Hálózati Akadémia képzési portfóliója
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- Az Airbus a Cisco egységes kommunikációs rendszerét alkalmazza
- A Cisco a biztonságtechnológiai videoelemzés szabványosításáért
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Új Linksys hálózati termékek kisvállalkozásoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.