Cisco IP alapú Call Center szolgálja a Merloni Indesit ügyfeleit
Több mint 10.000 kapcsolat a Merloni Indesit regionális ügyfélkapcsolati központjában
A háztartástechnikai termékeket gyártó cégek közül a Merloni Elettrodomestici biztosít vásárlóinak elsőként saját ügyfélszolgálati központot a régióban. Mivel a Merloni az anyavállalat és a leányvállalatok közötti adatkommunikációhoz IP kapcsolatot használ, kézenfekvő volt, hogy az újonnan kialakított regionális központban is IP-alapú kommunikációt alkalmazzanak. Így nem volt szükség külön hang- és adathálózat kiépítésére, az olaszországi központtal pedig VoIP hálózaton kommunikálnak. Az IP telefóniával szerzett kedvező tapasztalatok alapján született a döntés az IP-alapú Cisco Call Center megvalósításáról.
A Cisco IPCC Express Call Center kialakítását a Cisco Systems Magyarország Gold minősítésű partnere, a Synergon Informatika Rt. végezte. A Synergon a Merloni igényeinek és elképzeléseinek ismeretében tett javaslatot az egyes működési jellemzők beállítására, figyelembe véve a rendszerrel szemben támasztott jövőbeli bővítési igényeket, illetve a paraméterezhetőséget a könnyebb üzemeltetés érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Új kurzusokkal bővül a Cisco Hálózati Akadémia képzési portfóliója
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- Az Airbus a Cisco egységes kommunikációs rendszerét alkalmazza
- A Cisco a biztonságtechnológiai videoelemzés szabványosításáért
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Új Linksys hálózati termékek kisvállalkozásoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.