Online kurzusok a Sun és a PeopleSoft rendszereinek használatával
Az egyetemen, ahol 1972-ben kezdődött meg a távoktatás, jelenleg 28 ország 87 ezer online hallgatója tanul. 1999 óta az intézmény évi 5-10 százalékkal növeli hallgatóinak számát, és arra számít, hogy 2005-re az online hallgatók száma eléri a százezret.
Az UMUC-n jelenleg minden pénzügyi alkalmazás - a tandíj, az ösztöndíjak, az adományok -, valamint az összes HR-tevékenység felügyelete egyetlen központosított, globális környezetben zajlik. Az interaktív osztálytermi élményről a WebTycho, az egyetem csúcstechnológiás távoktatási szoftvere gondoskodik, amely Solaris operációs rendszeren fut egy sor Sun Fire V880 és V240 UltraSPARC processzoros szerveren, és Sun StorEdge tárolórendszereket használ. A UltraSPARC rendszereinek megbízhatósága és rendelkezésre állása, valamint a nagy teljesítményű Solaris OS olyan platformot nyújt, amelyre az UMUC-nek szüksége van ahhoz, hogy a világ bármely pontjáról állandó hozzáférést kínálhasson hallgatói számára több mint 500 kurzusához, illetve 80 egyetemi és posztgraduális diplomát, illetve tudományos fokozatot nyújtó programjához.
Kapcsolódó cikkek
- Niagara 2, Victoria Falls: bűvös Sun-processzorok
- Új kurzusokkal bővül a Cisco Hálózati Akadémia képzési portfóliója
- Megalakult az Észak-alföldi Informatikai Klaszter
- Három osztállyal indul ősztől az Első Magyar Webgazdasági Szakközépiskola
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Sun pengekiszolgáló a "nehézsúlyú" versenyzőknek
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Sun pengeszerverek Intel processzorokkal
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.