A lastminute.com felvásárolta konkurensét

MTI Sajtóadatbank, 2004. július 1. 09:17
A brit lastminute.com internetes utazási szolgáltatásokat nyújtó vállalkozás felvásárolja német konkurensét, a lastminute.de-t.
A brit cég saját közlése szerint 46,7 millió eurót fizet a német vállalatért, amiből 24 millió készpénz fizetéssel egyenlít ki, a fennmaradó részt pedig új részvények kibocsátásával fedez.

Ezzel a vétellel az on-line utazási piac vezető társasága jön létre, és jut meghatározó szerephez a legnagyobb európai utazási piacon, Németországban a túraajánlatok, a hotelszoba és a légiforgalmi jegyek eladásánál.

Brent Hoberman, a lastminute.com vezetője arra számít, hogy a német vállalattal kibővülő csoport az idén 150 millió eurót is meghaladó forgalmat fog lebonyolítani. Együttesen a legnagyobb utazási ajánlattal rendelkeznek majd Németországban és ajánlataikkal megcélozzák az utazási irodákat és közvetlenül a fogyasztókat is.

A lastminute.de és a lastminute.com portáloldalak az interneten ezután is párhuzamosan fognak működni.
Kulcsszavak: website turizmus

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59