Új megoldás a BMC Software-től: változás- és konfigurációmenedzsment
A változás- és konfigurációmenedzsment holisztikus nézete felgyorsítja a BSM-et
A BMC Software átfogó CCM megoldásával a vállalatok gyorsabban és egyszerűbben képesek azonosítani a kritikus üzleti szolgáltatásokhoz kapcsolódó informatikai környezetet, válaszolni a változó üzleti és informatikai követelményekre, valamint kézben tartani az informatikai környezet üzleti szempontból kritikus alkalmazásait. A vállalat egységes változáskezelő és konfigurációs megoldásokat kínáló stratégiája olyan elemeket tartalmaz, mint az üzleti alapú feltárás és észlelés; folyamat alapú változáskezelés; irányelvek alapján meghatározott konfigurációautomatizálás; és egy nyílt architektúrájú konfiguráció-menedzsment adatbázis (configuration management database, CMDB).
Üzleti alapú feltárás és észlelés - a nyár végén kerül bevezetésre, és három megoldást tartalmaz: A Discovery Express lehetővé teszi az ügyfelek számára az informatikai környezetet alkotó összetevők azonosítását; a Configuration Discovery meghatározza, hogy ezek az eszközök milyen konfigurációs beállításokkal rendelkeznek; a Topology Discovery pedig megmutatja, hogyan kapcsolódnak a rendszerek, és milyen összefüggések működnek az alkalmazások között. Mindhárom megoldás egy objektumorientált, szabvány alapú közös CMDB-t tölt fel.
Folyamat alapú változáskezelés - Jobb és gyorsabb reakciót tesznek lehetővé a dinamikus üzleti követelmények alapján, a változás életciklusát az igénytől és a tervezéstől a megvalósításon és az ellenőrzésen keresztül kísérik végig.
Irányelvek alapján meghatározott konfigurációautomatizálás - az informatikai környezet állapotának jobb kézben tartása céljából a BMC Software a Marimba, a konfiguráció-menedzsment megoldások vezető szállítója tervezett felvásárlásának keretén belül ügyfelei számára az irányelvek alapján meghatározott konfiguráció-menedzsment megoldások széles tárházát biztosítja. A kívánt rendszerállapot folyamatos beállításának köszönhetően ezek a megoldások segíteni fognak a környezet azonosításában és menedzsmentjében. A Marimba termékskálájába a patch menedzsment, szerver menedzsment, valamint az aktív kliens és szerver menedzsment szoftver disztribúciója tartoznak.
Nyílt architektúrájú konfigurációmenedzsment adatbázis (configuration management database, CMDB). A három terület folyamatai által végzett tevékenységek és a területek adatainak szinkronizálása céljából a BMC Software a CMDB felhasználásával fogja lehetővé tenni a kétirányú kapcsolatot a CCM megoldásainak három területe, valamint a BMC Software Service Impact Manager terméke által létrehozott informatikai/üzleti egyeztetőmodell között.
"A bejelentéssel a BMC Software elsőként kínál holisztikus, rendszerezett változás- és konfigurációmenedzsment megoldást, amely szorosan integrálja a változás- és konfigurációmenedzsment folyamatait és tevékenységeit" - mondta Dan Barnea, a BMC Software kutatásért és fejlesztésért felelős vezető alelnöke. "Ez a megoldás az informatikai szolgáltató környezet összes rétegét átfogja, úgy mint: operációs rendszerek, nagygépes környezetek, szerverek, adatbázisok, alkalmazások, kliensek és hálózatok, valamint az emberek, szerepeik és felelősségeik."
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.