HP: Három új outsourcing-megállapodás közel 500 millió dollár értékben
Az MCI-vel öt évre aláírt, 112 millió dolláros outsourcing-megállapodás keretében a HP a jövőben több mint 600 egyesült államokbeli helyszínen biztosítja ügyfelei dolgozói számára a napi informatikai támogatást. A HP Szolgáltatások emellett szerver-távfelügyeleti és eszközgazdálkodási szolgáltatásokat is nyújt az MCI-nek. A megállapodás feltételei szerint a HP Szolgáltatások mintegy 20000 helpdesk-hívást kezel majd havonta, továbbá 36000 asztali és noteszgép, 1700 munkaállomás és 1500 nyomtató támogatását vállalja. Emellett a HP végzi az a cég asztali és noteszgépein a szoftverek terítését, és a UNIX illetve a Microsoft Exchange rendszerek adminisztrálását.
A két vállalat stratégiai üzleti kapcsolatát továbbépítve az MCI ma külön bejelentésben számolt be arról az öt éves, 125 millió dolláros szerződésről, amelynek értelmében fejlett kommunikációs szolgáltatásokat nyújt a HP részére. Ezzel egyidőben a HP felvette az MCI-t az üzleti ügyfeleinek ajánlott távközlési szolgáltatók listájára. A HP továbbra is igénybe veszi az MCI biztonságos internet-távhozzáférési, emelt szintű ügyfélkapcsolati (contact center), valamint SkyTel vezeték nélküli személyhívó és üzenetátviteli szolgáltatásait.
Standard Register
A HP a dokumentumkezelési technológiájáról ismert Standard Register Corporationnel (SR) kötött öt éves, 53 millió dolláros szerződését is ma hozta nyilvánosságra. Ennek keretében a HP felméri az SR infrastruktúrájának és alkalmazásainak reagálókészségét illetve produktivitását, és ügyfele rendelkezésére bocsátja a konszolidálásukhoz és ésszerűsítésükhöz szükséges eszközöket, szolgáltatásokat.
A továbbiakban a HP Szolgáltatásokért felelős üzletága felügyeli majd a vállalat 650 szerverből, WAN-hálózatból, valamint az 5000 dolgozó által 4100 asztali gépen használt harmincféle szoftveralkalmazásból álló vegyes szállítói környezetét. A saját felhasználású e-business alkalmazásokat (pl. az elektronikus beszerzést, a nyomtatáskezelést, az értékesítési folyamatok és a dokumentumkészítés automatizálását támogató szoftvereket), valamint az ügyfeleknek értékesített illetve házon belül használt egyéb megoldásokat a jövőben is az SR fejleszti és felügyeli.
A fentieken túlmenően a HP és az SR közös stratégiai kezdeményezéseket indítanak többek között az egészségügyben és a pénzügyi szolgáltatópiacon. A partnerek hozzá kívánják segíteni egymást a kölcsönösen előnyös üzleti lehetőségek kiaknázásához. Az űrlap-automatizációs technológiák fejlesztése terén folytatott korábbi együttműködést kibővítve közösen dolgoznak majd a HP nyomtatás- és dokumentumkezelő megoldásainak tökéletesítésén.
A szerződés alapján a HP átveszi az SR mintegy 80 dolgozóját.
TD Bank Financial Group
A HP és a nemzetközi pénzügyi szolgáltatópiac vezető szereplője, a TD Bank Financial Group (TD) között létrejött, harmadik megállapodás keretében a HP frissíti és felügyeli majd a TD országos automatizált bankhálózatát és eladáshelyi (POS) tranzakciókat támogató infrastruktúráját. A partnerek által tervezett üzletmenet-átalakítási program a TD ügyfeleinek nyújtott automatikus bankszolgáltatások színvonalát hivatott emelni.
A hét éves, 320 millió dollár értékű outsourcing-megállapodás a TD mintegy 2400 kanadai bankjegykiadó automatájának (ATM), valamint automatikus banki és POS-tranzakciófeldolgozó rendszerének frissítését irányozza elő. A fejlesztés előnyeit több száz település fogja élvezni, és a projekt nyomán lakossági illetve vállalati ügyfelek százezrei vehetik majd igénybe nagyobb megelégedéssel a TD szolgáltatásait.
Kapcsolódó cikkek
- Nyári HP-fényképezőgép áradat
- A HP felvásárolja az SPI Dynamics-ot
- ProCurve infrastruktúrán készül a jövő internetének koncepciója
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- A HP kiválóan teljesített
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A HP szabadalomsértés miatt pert indít a Pelikan ellen
- HP játékközpontú noteszgép kivehető távirányítóval
- HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.