Oracle TeleService a Credit Suisse biztosítónál
A Credit Suisse magyarországi társaságai úttörőnek számítanak az integrált ügyfél-támogatási rendszer bevezetése tekintetében. Lokális döntés alapján, belső szükségletekből fakadóan határozták el az Oracle TeleService elindítását, és üzemeltetéséhez mind az emberi, mind az anyagi erőforrásokat saját maguk biztosítják.
A vállalatok tevékenységéből adódóan szinte minden új ügy az ügyfélszolgálaton keresztül keletkezik, ezért az új rendszer kialakításánál az egyik fontos cél az volt, hogy egyetlen, egységes rendszert használjon az összes munkatárs, és egyetlen adatbázisba kerüljön az ügyfelekkel kapcsolatos minden – személyesen, telefonon vagy postai úton lezajlott – esemény. Ennek köszönhetően rendkívüli mértékben javult az ügyfelek kiszolgálása, hiszen minden új, vagy folyamatban levő ügyet a múltbeli események teljes körű ismeretében intézhetnek a munkatársak.
Mielőtt az Oracle adatbázis-kezelőre, illetve az Oracle TeleService és Workflow modulokra épülő rendszer kialakításába kezdtek, az Oracle szakértője a megbízókkal együttműködve szám szerint ötvenkettő ügyfélkapcsolati folyamatot nézett át, egyszerűsített, illetve átalakított át úgy a szakemberek, hogy kompatibilisek legyenek az Oracle TeleService modullal. A szervezet mindent annak rendelt alá, hogy az ügyfél számára a lehető legegyszerűbb és legkényelmesebb ügyintézést tegyék lehetővé. Ahol mód nyílt rá, szóbeliséggel váltották fel az írásbeliséget, egy kapussá tették az ügyfélkiszolgálást, bővítették azokat a kommunikációs csatornákat, amelyeken keresztül elérhetik őket, s komoly lépéseket tesznek az online ügyintézés felé.
Az ügyfelek kiszolgálását segíti az Oracle Workflow alkalmazás, amely minden új ügy létrehozásakor elindít egy workflow-t, azaz egy előre definiált lépésekből álló munkafolyamatot, és lépésről lépésre automatikusan osztja ki a feladatokat az egyes munkafolyamatokat végző munkatársaknak. Ezáltal megszűnt az ügyek elkeveredésének, az ügyintézés fennakadásának lehetősége, és rövidült a kiszolgálás ideje. A háttérmunkát végző szakemberek e-mailen kapják a feladatokat, így nekik nem kell belépni a központi rendszerbe. Ezzel nem csak az ügyfelek adatai kerültek még nagyobb biztonságba, hanem a megvalósítás is gazdaságosabb lett a kevesebb szoftver-felhasználói licensznek köszönhetően.
A munkatársak teljesítményének objektív értékelésénél is felhasználja a Credit Suisse a megoldást. Segítségével kimutatják, hogy milyen ügyekkel foglalkozik egy munkatárs, mennyi lezárt, illetve függő feladattal, hátralékkal bír. Összességében 70-80 ember operatív napi munkavégzését változtatja meg a TeleService. Rendkívül lényeges elvárásként fogalmazódott meg a mérhetőség megteremtése, ezért meghatározásra kerültek azok a pontok, amelyeket mérni kell, hiszen ezek jelentenek biztos alapot a megfelelő döntésekhez. Csak arról lehet felelősségteljesen dönteni, csak olyan ponton lehet közbeavatkozni, amelyről tudomást szerez a vállalat. Az adatok feltöltése az április elsejei indulással kezdődött, s az idő előrehaladtával válik egyre kiterjedtebbé és értékesebbé az a tudásbázis, amely a biztosító és a pénztárszolgáltató ügyfélszolgálati tevékenységét támogatja.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Oracle kis- és középvállalatoknak szánt üzleti adatelemzési és adattárházrendszere
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Oracle: Automatikus szinkronizálás és még több mobil platform támogatása
- Jön a 11g: 4 év után az első jelentős Oracle adatbázis-frissítés
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Az Oracle félmilliárdért felvásárolja az Agile céget
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- IDC: Az Oracle vezeti a relációs adatbázis-kezelők piacát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.