Kétperces mobiltelefonos reklámfilm Dél-Koreában

Milkovits Gábor, 2004. augusztus 23. 20:15
Az OB elnevezésű dél-koreai sörgyár bejelentette, hogy mától egy 120 másodperces mozgóképes reklámot fog sugározni az SK Telecom okos telefonnal rendelkező előfizetőinek.
Az új mobilreklám két szempontból is áttörést jelent: egyrészt hossza miatt, másrészt pedig azért, mert ez a világ első kimondottan mobiltelefonokhoz készült reklámfilmje. A korábbi harmadik generációs mobilhálózatokon sugárzott reklámok egytől-egyig televíziós hirdetések átszerkesztett, 10 másodpercesre lerövidített változatai voltak. Az új OB mobilreklám hossza ennek a nyolcszorosa. A sörgyár már korábban is hasznát vette a mobiltelefonon keresztül történő marketinglehetőségeknek - tavaly több mint 1,1 millió sörkedvelőt sikerült sms üzenetekkel nyilvános kóstolóra csábítaniuk.

Az új reklámot valószínűleg több hasonló fogja követni, ami azt mutatja, hogy minél inkább multimédiás eszközzé válik a mobiltelefon, annál kedveltebb célpontja lesz a különböző reklám-, és marketingüzeneteknek.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01