BMC Software: dinamikus kötegelt menedzsment megoldás

forrás Prim Online, 2004. szeptember 16. 09:19
A BMC Software bejelentette a BMC Batch Impact Manager, egy dinamikus menedzsment megoldás szállítását, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára a kötegelt folyamatok üzleti jelentőség alapján történő proaktív menedzsmentjét, ezáltal segítve nekik az üzleti szolgáltatás-menedzsment (BSM, Business Service Management) megvalósításában.
Az üzleti kritikus szolgáltatások gyakran több informatikai komponensre támaszkodnak, amelyek adott sorrendben és adott időben futatják a bonyolult üzleti folyamatokat. Átlagban a kritikus adatfeldolgozás több mint 50 százaléka kötegelt módon történik, így ezen üzleti folyamatok időben történő elvégzésének biztosítása kritikus jelentőségű, és komoly kihívást jelent az olyan szervezeteknek, amelyek minőségi szolgáltatást kívánnak nyújtani végfelhasználóik és üzleti partnereik számára. A BMC Software CONTROL-M kötegelt ütemező megoldása vállalati szintű dinamikus kötegelt ütemezést kínál; a BMC Batch Impact Manager pedig egy lépéssel tovább visz a kötegelt menedzsmentet azáltal, hogy tiszta képet nyújt a kötegelt üzleti szolgáltatásokról. Ezzel egy időben proaktív módon észleli a kötegelt üzleti folyamatok potenciális késéseit és hibáit, így lehetőség van az ellenintézkedések megtételére, mielőtt azok hatással lennének az üzleti szolgáltatásra.

A dinamikus kötegelt menedzsment az üzleti hatás alapján rendezi prioritási sorrendbe a feladatokat

A BSM megoldások az üzleti és informatikai működés "teljes nézetét" biztosítják, az informatikai erőforrásokat az üzleti célokhoz kapcsolják, és ezeket az erőforrásokat az üzleti prioritások alapján kezelik. A BSM megközelítést támogató BMC Batch Impact Manager a feladatok szintje helyett üzleti szinten teszi lehetővé a felhasználók számára a kötegelt folyamatok meghatározását és menedzsmentjét, és az üzleti követelményekből intuitív módon feladat-definíciókat készít. Azonosítja a legkritikusabb üzleti szolgáltatások közötti kapcsolatokat, ezek kapcsolódó kötegelt folyamatait, valamint az ezeket lehetővé tévő kötegelt feladatokat. A kritikus kötegelt folyamatok azonosítását követően a BMC Batch Impact Manager dinamikusan képes ezen feladatok állapotának nyomon követésére, így végeredményként biztosítja ezek sikeres végrehajtását, és proaktív értesítést ad a potenciális késésekről, mielőtt azok az üzleti szolgáltatásra lennének hatással. Ezen felül lehetővé teszi a sikertelen üzleti folyamatok kezelésének prioritási sorrendbe rendezését, lehetővé téve az informatikai oldal számára, hogy először a legfontosabb folyamatok visszaállítására koncentráljon.

A BMC Batch Impact Manager:


Lehetővé teszi a kritikus feladatok kötelező határidejének meghatározását

Előd/utód láncok megjelenítésével segíti elő a kritikus útvonalak meghatározását és elemzését

Korai értesítést biztosít a kötegelt feladatok potenciális késéséről

A BMC Batch Impact Manager egy lépéssel tovább viszi egy a fejlett megoldást, további, üzleti prioritás alapján történő menedzsmentet, valamint a BMC Service Impact Manager (SIM, üzleti hatás menedzser) megoldással történő integrációt tesz lehetővé. A SIM a hatékony szolgáltatás-modellezési funkciókat a meglévő vállalati esemény-menedzsment, automatizációs és értesítési megoldásokkal kombinálja, így a rendelkezésre állási és teljesítményadatokat az üzleti szolgáltatások és szolgáltatási szerződések állapotára vonatkozó részletes információkká konvertálja. A SIM megoldással történő integrációnak köszönhetően a BMC Batch Impact Manager dinamikus módon definiálja a SIM feladat-objektumait, első ízben elegyítve egy helyen az online és kötegelt folyamatokat. A Batch Impact Manager ugyanakkor riasztásokat is küld a SIM felé az üzleti szolgáltatások hatásának elemzése céljából.
Kulcsszavak: ügyvitel BMC

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01