EMC: egyszerűbben és megbízhatóbban tárolhatók a Microsoft Exchange Server üzenetek

forrás Prim Online, 2004. szeptember 26. 11:00
Az EMC bejelentette egy egyszerű, mégis nagy teljesítményű megoldás megszületését, amelynek segítségével a közepes méretű informatikai szervezetek leszoríthatják költségeiket és megnövelhetik a Microsoft Exchange Serverre épülő e-mail környezetek hatékonyságát.
Az új EMC Express Solution for E-Mail az első az EMC Express megoldások sorában, amelyek egy csomagban tartalmazzák a hardvert, szoftvert és szolgáltatásokat az EMC információs életciklus-felügyelet (ILM) terén szerzett szakértelmének kihasználásához, és veszik célba a kis- és középvállalkozások üzleti igényeit.

Az automatizált irányelv-felügyeleti szoftver használatával az EMC Express Solution for E-Mail segíthet a néhány száz vagy ezer e-mail felhasználóval rendelkező szervezetek több évnyi elektronikus levelének konszolidálásában és kezelésében egyetlen hálózati tárolórendszer segítségével. A postafiókkorlátok költséghatékony bővítésével növekszik a végfelhasználók termelékenysége, miközben a Microsoft Exchange Server tárolás teljes élettartamra vetített összköltsége akár 30 százalékkal is mérsékelhető.

A megoldás a következőket tartalmazza:


  • EMC CLARiiON középrétegbeli hálózatos tároló Fibre Channel meghajtókkal, ATA meghajtókkal és replikációs szoftverrel
  • EMC Legato EmailXtender Archive Edition szoftver a felhasználók postafiók-méretének növeléséhez, és ezzel egyidőben a régebbi levelek átmozgatásához és tömörítéséhez az alacsonyabb költségű meghajtókra
  • EMC Replication Manager/SE (RM/SE) szoftver, amely automatizálja a CLARiiON-ra épülő replikációkezelést a biztonsági mentések és visszaállítások idejének lerövidítésére
  • EMC Exchange Accelerator szolgáltatás, amely gyors, alacsony kockázatú tárolók tervezését és üzembe helyezését kínálja a vásárlók számára Microsoft Exchange Server környezetekben. A szolgáltatást az EMC "Technology Solutions and Authorized Services Network" partnerei nyújtják.

Az EMC ezek mellett 2004 végétől lehetőséget kínál majd vásárlóinak azonnal és folyamatosan működő megoldások megtekintésére a Microsoft Műszaki Központokban (MTC-kben). A program lehetővé teszi, hogy a vásárlók és a partnerek Észak-Amerika és Európa hat helyszínén élő bemutatókkal dolgozzanak és felmérjék a hardver- és szoftverkonfigurációkat.

Kim Akers, a Microsoft Exchange Server Marketing vezetője a következőket mondta: "Az EMC Express Solution for E-Mail használatával a közepes méretű szervezetek maximalizálhatják a Microsoft Exchange Server előnyeit azáltal, hogy a legmagasabb szintű rendelkezésre állast és védelmet teszik elérhetővé. A költségvetés szorításában élő közepes cégek mostantól beépített biztonsági mentési és visszaállítási funkciókkal és korlátlan postafiókokkal rendelkező kész megoldásokat vásárolhatnak az EMC-től és partnereitől."

EMC Express megoldások a partnerektől


Az EMC Express Solution for E-mail a partnerektől szerezhető be - ezek az Avnet Partner Solutions, a Dimension Data, az MTI Technology, a Pomeroy IT Solutions, Inc. és a SARCOM - egy új, egyszerűsített konfigurációs varázsló használatával, amely kiválasztja a bevált e-mail konfigurációkat egy adatbázisból az EMC Channel Express ajánlatkészítő és rendelési rendszerében. Az EMC partnerek mostantól még pontosabban és jobb válaszkészséggel elégíthetik ki a vásárlók e-mail megoldási ajánlatokra vonatkozó kéréseit. Az Avnet Partner Solutions az új megoldást viszonteladói számára online is világszerte elérhetővé teszi az IT DemoCentral bemutató weboldalon keresztül.
Kulcsszavak: szerverszoft EMC

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01