Az SAP nemzetközi ügyféltámogatási központot nyitott Kínában

forrás Prim Online, 2004. október 4. 17:26
Az SAP által szeptember 15-én bemutatott új nemzetközi ügyféltámogatási központja (SAP Global Support Center, GSC) tovább bővíti a vállalat nemzetközi támogatóhálózatát. Az Ázsia csendes-óceáni régiójában, azon belül is Kínában, Japánban és Koreában tevékenykedő ügyfelek a jövőben a kínai Dalianban létrehozott GSC China közvetítésével vehetik majd igénybe az SAP szolgáltatásait és támogatási konstrukcióit.
A térségben több mint 4200 cég élvezi majd a központ előnyeit és az SAP magasan képzett munkatársai által helyi nyelveken nyújtott támogatást. Az Írország, Spanyolország, Ausztria és India területén már működő ügyféltámogatási központokhoz csatlakozó GSC China az SAP a hét minden napján, napi 24 órában elérhető szolgáltató és támogatóhálózata, az SAP® Active Global Support részeként kezdi meg működését.

A létesítménynek otthont adó Dalian város Kína északkeleti részének fontos ipari és kereskedelmi központja. A 10 millió eurós beruházással elindított GSC China több mint 130 kínai, japán, koreai és angol anyanyelvű szakemberrel nyitotta meg kapuit, de a munkatársi állomány a kiszolgált ügyfelek számának növekedésével párhuzamosan tovább bővíthető. A régi SAP-dolgozókból és újonnan felvett munkatársakból álló, soknemzetiségű csapat a szoftveréletciklus valamennyi fázisát (tervezés, bevezetés, üzemeltetés, frissítés, karbantartás) lefedő, proaktív szolgáltatásokkal és támogatással - on-line figyelőszolgálattal, problémamegoldással, távkarbantartással és tudástranszferrel - áll az ügyfelek rendelkezésére, és próbálja hozzásegíteni őket SAP®-megoldásaik teljesítményének optimalizálásához.
Kulcsszavak: központ SAP

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01