MTV Híradó Online és digitális hírügynök a Carnationtől
forrás Prim Online, 2004. október 4. 18:36
Az MTV Új Média Kft a Carnation-t bízta meg a Híradó Online
televíziós hírportál tervezési és kivitelezési feladatainak
elvégzésével. A 2004. október 1-én indult új hírportál a Magyar
Televízió Rt internetes és teletextes szolgáltatásainak teljes körű
megújítási projektjének első lépése.
A Carnation feladatai közé tartozott a Magyar Televízió offline arculatához illeszkedő webes megjelenés megtervezése, valamint a hírportálon megjelenő valamennyi rovat, televíziós műsor tartalmát menedzselő, az MTV Internet szerkesztőségének igényei szerint kialakított komplex szerkesztőségi rendszer specifikálása és fejlesztése.
A Híradó Online megjelenésének tervezésekor kiemelt szempont volt, hogy a design támogassa a nagy mennyiségű tartalom átlátható, a látogatók számára könnyen kezelhető formában való megjelenítését.
A hírportálon az érdeklődők a szöveges információk mellett megtalálhatják a közszolgálati televízió napi hír és hírháttér tartalmainak, valamint az összes saját gyártású műsorának mozgóképes anyagait is.
A site speciális szolgáltatásai közé tartozik a szintén a Carnation által fejlesztett Híradó Hírügynök Windows kliensprogram, amely letöltés után folyamatosan tájékoztatja a felhasználókat a portál friss híreiről, új tartalmairól.
A Magyar Televízió a portál létrehozásával a napi 670 ezres látogatószámmal piacvezető MTV Teletext mellett a köztévé hasonló, vezető pozícióját szeretné elérni a televíziós portálok között.
A Híradó Online megjelenésének tervezésekor kiemelt szempont volt, hogy a design támogassa a nagy mennyiségű tartalom átlátható, a látogatók számára könnyen kezelhető formában való megjelenítését.
A hírportálon az érdeklődők a szöveges információk mellett megtalálhatják a közszolgálati televízió napi hír és hírháttér tartalmainak, valamint az összes saját gyártású műsorának mozgóképes anyagait is.
A site speciális szolgáltatásai közé tartozik a szintén a Carnation által fejlesztett Híradó Hírügynök Windows kliensprogram, amely letöltés után folyamatosan tájékoztatja a felhasználókat a portál friss híreiről, új tartalmairól.
A Magyar Televízió a portál létrehozásával a napi 670 ezres látogatószámmal piacvezető MTV Teletext mellett a köztévé hasonló, vezető pozícióját szeretné elérni a televíziós portálok között.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Kiemelkedő évet zárt a Vatera.hu Kft.
- Irodaház-honlapok - leglátogatottabb a Duna Tower
- 100 új weboldalt tervez a Yahoo
- A Rossman online áruházat nyitott
- A Sanoma Ăźzemelteti tovĂĄbb a PDAMĂĄnia internetes oldalait
- Adatvédelem: Kupleráj a kémfészekben?
- Kárpátalja a világhálón
- Túl a 200 ezren az egészségesebb életmódra koncentrálók