DirectEurope magyar mintára Szlovákiában is
A szlovák nyelvű oldal megjelenése megegyezik a magyar változattal, kialakításában teljes mértékben alapul vették a magyar verzió felépítését, működését és a projekt lebonyolítása során szerzett tapasztalatokat. Az oldal létrehozásában jelentős szerepet vállaltak magukra az Oracle Hungary szakemberei a magyar pilot projektet vezető Baross Csongor kormányzati tanácsadó irányításával.
„Jó érzés látni, hogy egy „multi” cég a hazai mintát tekinti mérvadónak, és azt terjeszti ki a régióban. Azt reméljük, hogy a szlovák, lengyel és cseh portál legalább olyan sikeres lesz, mint amilyen a magyar változat lett az elmúlt hat hónap alatt: eddig több mint 2400 vállalat regisztrálta magát az oldalon, és több száz már a pályázatírás szakaszában tart” - mondta Baross Csongor.
A www.directeurope.hu portál legnépszerűbb témája augusztus és szeptember hónapokban a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Gazdasági Versenyképesség Operatív Programja (GVOP) keretében elérhető pályázati lehetőségek voltak, amelyre a látogatók 63%-a volt kíváncsi. Ezt követték a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium Agrár- és Vidékfejlesztési Operatív programjának pályázatai. Az elmúlt hónapokban számos ágazatból kerestek pályázattal kapcsolatos információt a pályázók, köztük a távközlés, idegenforgalom, víztisztítás, logisztika, útburkolat-karbantartás, közlekedés, környezetbarát energiatermelés és gyermekgondozás területéről. Az érdeklődők között több önkormányzat, oktatási intézmény, diákszervezet és a közszférába tartozó egyéb szervezet is regisztrálta magát.
Kapcsolódó cikkek
- Internetes adóadatbázist nyitott az Európai Bizottság
- Áprilisban ismét HOUG konferencia
- Közös európai meteorológiai riasztórendszer
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Az Oracle Magyarországon is bemutatja az Oracle SOA Suite 10g 3.-at
- Európai szintű szabályozást sürget Lévai Katalin az e-zenei kereskedelemre
- Füzes Péter az Oracle közép-kelet európai üzletfejlesztési igazgatója
- Grid-index: Magyarország gyengébb a közepesnél
- Oracle: Grid Computing és SOA a zászlón
- HOUG: tizedszer gyűltek össze a magyarországi Oracle felhasználók
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.