Új minőségi humánerőforrás-szolgáltatás bevezetése Magyarországon
A kötelezettségvállalások elsődleges célja a minőség, az innováció és a rugalmasság, mint a szolgáltatások legfontosabb értékeinek megjelenítése, a folyamatok mindhárom szereplőjével kialakított tényleges partneri viszony megerősítése, ezeken keresztül pedig a lojalitás növelése.
Kötelezettségvállalásait az év eleji sikeres franciaországi bevezetés után most Európa újabb 16 országában vezetik be egyidejűleg: Magyarország mellett Belgiumban, a Cseh Köztársaságban, Dániában, Finnországban, Írországban, Lengyelországban, Németországban, Olaszországban, Hollandiában, Nagy-Britanniában, Norvégiában, Spanyolországban, Szlovákiában, Svédországban és Svájcban.
A kölcsönzött munkaerő szerepének folyamatos növekedése, az egyre növekvő munkaerő-hiány, valamint a jogszabályi környezet változása mind jobban ösztönzi a rugalmas munkaerő alkalmazását. Az Adecco ügyfelei előnyben részesítik az előválogatott pályázókat olyan szakmai háttérrel megerősítve, mely biztosítja a testre szabott és folyamatos szakmai támogatás garanciáját. Ugyanakkor az időszakos munkavállalók és a pályázók is többet várnak egy HR szolgáltatótól, mint pusztán annak a lehetőségét, hogy álláslehetőséget biztosítanak számukra. Ők a kézzelfogható biztonságot és a hosszú távú együttműködés nyújtotta előnyöket szeretnék élvezni. Ez is az Adecco szociális felelősségvállalásának része.
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazott-továbbképzésben díjat nyert a MagiCom
- SAP kompetencia központ az ELTE-n
- A Convergys budapesti létesítménye széles körű személyzeti szolgáltatásokat nyújt
- A Novell személyazonosság-kezelő megoldása a legjobb az InfoWorld szerint
- Idősek a munkaerőpiacon
- HR és Bér modullal bővített SAP Business One
- Humán erőforrás-menedzsment alkalmazás-fejlesztő céget vesz az SSA Global
- Karriermenedzsment konferencia: Élet a laposodó piramisok árnyékában
- A világ legnagyobb HR-rendszere SAP-megoldásokkal működik
- A SAS prediktív modellezéssel bővíti humántőke-menedzsment megoldását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.