A Motorola harmadik negyedéve: a profit megháromszorozódott, de az értékesítés kiábrándító
Az elektronikai és távközlési berendezésgyártásban is egyik világelső cég negyedik negyedévi előrejelzése is elmaradt az elemzők várakozásától: 9,3-9,6 milliárd dolláros bevétel várnak a
vállalatnál, miközben az elemzők legalább 9,52 milliárdra számítanak.
A második negyedben, a lapkagyártás gyengesége miatt, 203 millió dollár, részvényenként 9 cent adó utáni veszteséget szenvedett a Motorola, az egy évvel korábbi 119 millió dollár, 5 cent helyett. Egyszeri tételek nélküli részvényarányos nyeresége 21 cent volt. A bevétele 8,7 milliárd dollárra bővült a tavalyi második negyedévi 6,16 milliárd dollárhoz képest.
Az első negyedben a Motorolának 609 millió dolláros, részvényenként 25 centes adózott eredménye volt, az egy évvel korábbi 169 millió dollár után. Egyszeri tételek nélkül részvényenként 18 cent volt ez az eredmény. Az értékesítés 42 százalékkal, 8,56 milliárd dollárra nőtt. A mobiltelefon-értékesítés 67 százalékkal, 4,1 milliárd dollárra emelkedett, az eladott készülékek száma 51 százalékkal, 25,3 millióra gyarapodott, miközben a készülékek árát átlagosan 12 százalékkal emelték a tavalyi utolsó negyedhez képest és 16 százalékkal a tavalyi első negyedhez viszonyítva.
A Motorola részvénye szerda reggelig 17,90 dollárra csökkent a New York-i nem hivatalos forgalomban a keddi, 18,75 dolláros záróról.
Kapcsolódó cikkek
- Motorola - cél a 15-20 százalékos részesedés megtartása
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- További 4 ezer állás megszüntetését jelezte a Motorola
- Új Razr pengemobilok a Motorolától
- Motorola mobiltelefonok mozifilm-lejátszással
- Motorola mobilkijelző napelemekkel
- Az Apple közzétette második negyedéves pénzügyi eredményét
- Bevétel- és profitnövekedés a Nemetscheknél
- F-Secure első negyedév: rekordszintű árbevétel és javuló jövedelmezőség
- HostLogic: tavaly 25 százalékos növekedés
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.