F-Secure első negyedév: rekordszintű árbevétel és javuló jövedelmezőség
A vállalat folytatja az internetszolgáltatók felé kiépített, stratégiai fontosságú értékesítési csatornájának bővítését. 2006 végén az európai piacon az F-Secure biztonsági szolgáltatásait kínáló internetszolgáltatók a régió szélessávú előfizetőinek 34%-át fedték le. Az F-Secure az észak-amerikai régióban is fontos szereplője a piaci szegmensnek, és számos internetszolgáltatói partnerkapcsolat aláírásával az ázsiai-csendes-óceáni régióban szintén sikeresen lépett piacra. A vállalat a világ 34 országban összesen 143 internet szolgáltatóval áll kapcsolatban.
Az első negyedévben a más csatornákon, többek között az értéknövelt viszonteladókon, internetszolgáltatókon, a felügyelt biztonsági szolgáltatások kínálóin, a vállalat webáruházán és az értékesítési csatornákon keresztül folyó eladások árbevétele 15,4 millió euró volt, ami 18%-os növekedést jelent.
Az intelligens mobiltelefonokra kialakított biztonsági megoldások árbevétele egyenletes mértékű növekedést mutatott. Az F-Secure mobil-előfizetők számára fejlesztett biztonsági megoldásait számos fő mobilszolgáltató, például az Orange UK, az Orange Switzerland, a T-Mobile Germany, a T-Mobile UK, a Swisscom, a TeliaSonera és az Elisa kínálja. A vállalat továbbá a Nokia vállalattal is fenntartotta szoros együttműködését. Az F-Secure Mobile Anti-Virus volt az első vírusvédelmi szoftver az S60 3rd Edition operációs rendszeren, és elérhető a legtöbb jelenleg kínált, illetve a jövőben megjelenő Nokia S60 3rd Edition rendszerű készüléken, így például az Nseries és az Eseries telefonokhoz.
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple közzétette második negyedéves pénzügyi eredményét
- Bevétel- és profitnövekedés a Nemetscheknél
- HostLogic: tavaly 25 százalékos növekedés
- Az Infineon második üzleti negyedéve: ismét veszteség
- 611 millió dolláros veszteségről számolt be az AMD
- Nokia-negyedév: csaknem 10 milliárd eurós eladás
- Az F-Secure új domainnel tenné biztonságossá a pénzügyi weblapokat
- A vártnál kisebb veszteség az LG.Philipsnél
- Nulladik napi támadásra figyelmeztet az F-Secure
- A France Télécom tavalyi éve: 28 százalékkal csökkent a profit
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.