Symantec: rekordméretű növekedés a második pénzügyi negyedévben
Az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek (GAAP) szerinti eredmény: a második pénzügyi negyedév nettó bevétele 136 millió dollár volt, az előző év azonos negyedévének 83 millió dolláros nettó bevételével szemben. Ez részvényenként 0,38 dolláros nyereséget jelent, amely az előző év azonos negyedévének 0,24 dollárjához képest 58 százalékos növekedést jelent.
A jövedelem összetevői
Ebben a negyedévben a Symantec világméretű vállalati üzletága, amelybe a vállalatvédelem, a vállalati kezelés és a kapcsolódó szolgáltatások tartoznak, a teljes bevétel 52 százalékát hozva 29 százalékkal nőtt az előző év azonos negyedéhez képest. A teljes bevétel 36 százalékát képviselő vállalatvédelmi üzletág 27 százalékos növekedést mutat, a vállalati kezelési üzletág a teljes bevétel 11 százalékát képviselve 36 százalékot nőtt, a szolgáltatási üzletág 22 százalékos növekedésével a teljes bevétel 2 százalékát adja. A Symantec fogyasztói üzletága hozta a teljes bevétel 51 százalékát, növekedése 63 százalékos.
A külföldről származó bevételek a második negyedévben az összes bevétel 52 százalékát tették ki, a múlt év azonos negyedévéhez képest 51 százalékkal növekedtek. Az amerikai kontinensen (azaz az Egyesült Államokban, Latin-Amerikában és Kanadában) 38 százalékos volt a növekedés. Az európai, a közel-keleti és az afrikai terület 52 százalékkal növekedett, Japán és Ázsia csendes óceáni területe pedig 52 százalékkal.
A Symantec a 2004. december 31-ig tartó harmadik pénzügyi negyedévre vonatkozóan 645 millió és 665 millió dollár közötti bevételt vár.
A negyedév kiemelkedő eseményei
A negyedév folyamán a cég 311, egyenként százezer dollárt meghaladó értékű szerződést kötött a világon, melyek közül 67 értéke a 300 000 dollárt, tízé pedig az 1 millió dollárt is meghaladta. A negyedév ügyfelei között található a Park Nicollet Health Services, nem profitorientált, integrált gondoskodó rendszer; a StorageTek, a vállalati információ életciklus-kezelés vezető cége; és a dél-floridai körzeti vízkezelő kormányzati iroda, amely Florida déli felének vízkincsét felügyeli.
A negyedév külföldi vevői között van a TELCEL, Mexikó vezető vezeték nélküli távközlési szolgáltatója, a PartnerRe Ltd., vezető nemzetközi viszontbiztosító-csoport, amely többszörös viszontbiztosítást nyújt világszerte a biztosítóknak, a TelstraClear Limited, Új-Zéland második legnagyobb, teljes körű szolgáltatást nyújtó távközlési cége, az iiNet, Ausztrália és Új-Zéland egyik vezető internetszolgáltatója, az Alenia Spazio vezető olasz műholdgyártó és űrtechnikai cég, az All Nippon Airways Co., Ltd, japán egyik vezető légitársasága és a Mitsui Sumitomo Insurance Company, Limited, japán egyik vezető biztosítója.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet biztonsága és a serdülők
- Symantec Veritas NetBackup 6.5: következő generációs adatvédelem
- Egyre növekvő kihívásokkal állnak szemben az adatközpontok
- Symantec Endpoint Protection nyilvános béta verzió
- Környezettudatosság az információtechnológia alkalmazásában
- Ökológia a számítógépközpontban - mit tehetünk érte?
- Vegyes vállalatot hoz létre a Huawei Technologies és a Symantec
- Hibás Symantec-frissítés bénított le kínai PC-ket
- Adatlopástól félnek az internetezők
- A céges adatok fele laptop-lopás és hanyagság miatt vész el
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.