A BT ügyfélszolgálati központot létesít Budapesten
forrás Prim Online, 2004. október 21. 18:00
A BT (korábbi British Telecom) ma bejelentette, hogy regionális ügyfélszolgálati központot létesít Budapesten.
Az új központ európai vállalati ügyfeleket, elsősorban Közép- és Kelet-Európában működő szervezetekkel rendelkező vállalatokat szolgál ki. Az ügyfélszolgálati központ a tervek szerint az év végéig megkezdi működését, és egy éven belül mintegy 100 alkalmazottat foglalkoztat majd.
A megnyitó ünnepséget a Gyurcsány Ferenc miniszterelnököt képviselő Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter, Csizmár Gábor foglalkoztatási és munkaügyi miniszter, John Nichols, az Egyesült Királyság nagykövete, továbbá a kormányzat, a politikai és üzleti élet vezető képviselői részvételével tartották. A BT-t Roel Louwhoff nemzetközi ügyfélszolgálati elnök, BT Global Services és Aad van Waveren, a BT magyarországi igazgatótanácsának elnöke és európai stratégiai alelnök, BT Global Services képviselte.
Az új ügyfélszolgálati központ referencia-központként szolgál a DSL rendelések végrehajtásában, támogatva a BT globális VPN (Virtual Private Network) termékeit. A központ más ügyfélszolgálati központok munkáját is segíti a kontinensen, és elsődleges ügyfélszolgálati kapcsolatként szolgál majd a közép- és kelet-európai ügyfelek számára. Az üzlet növekedésével a BT további IP-vel kapcsolatos feladatokkal és képességekkel tervezi ellátni a budapesti ügyfélszolgálati központot. Szintén fontos szerepet tölt majd be az üzleti megoldásszállítás területén segítséget nyújtva a szolgáltatás kihelyezési szerződések megvalósításában.
A megnyitó ünnepséget a Gyurcsány Ferenc miniszterelnököt képviselő Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter, Csizmár Gábor foglalkoztatási és munkaügyi miniszter, John Nichols, az Egyesült Királyság nagykövete, továbbá a kormányzat, a politikai és üzleti élet vezető képviselői részvételével tartották. A BT-t Roel Louwhoff nemzetközi ügyfélszolgálati elnök, BT Global Services és Aad van Waveren, a BT magyarországi igazgatótanácsának elnöke és európai stratégiai alelnök, BT Global Services képviselte.
Az új ügyfélszolgálati központ referencia-központként szolgál a DSL rendelések végrehajtásában, támogatva a BT globális VPN (Virtual Private Network) termékeit. A központ más ügyfélszolgálati központok munkáját is segíti a kontinensen, és elsődleges ügyfélszolgálati kapcsolatként szolgál majd a közép- és kelet-európai ügyfelek számára. Az üzlet növekedésével a BT további IP-vel kapcsolatos feladatokkal és képességekkel tervezi ellátni a budapesti ügyfélszolgálati központot. Szintén fontos szerepet tölt majd be az üzleti megoldásszállítás területén segítséget nyújtva a szolgáltatás kihelyezési szerződések megvalósításában.
Gyurcsány Ferenc miniszterelnök a BT-hez intézett levelében sok sikert kívánva hangsúlyozta: "a vezető technológiai vállalatok bíznak az országban, bíznak az itt élők verseny- és piacképes szaktudásában, és olyan értéknek tekintik azt, melyre cégük jövőjét építhetik."
"A budapesti regionális ügyfélszolgálati központ létesítése része a BT nemzetközi ügyfélszolgálati stratégiájának. A BT segíteni kívánja az üzleti vállalkozásokat, hogy élhessenek az Európai Unió legutóbbi bővítése nyomán kínálkozó új lehetőségekkel, ezért örömmel erősítjük jelenlétünket Magyarországon. Elkötelezettségünk, hogy Magyarországot és a régió országait támogassuk a digitális hálózatos gazdaságba történő átmenet további optimálásában" - mondta Aad van Waveren.
Ferenczi Tamás kelet- és közép-európai regionális vezető, BT Global Services kiemelte: "A BT által nyújtott üzleti megoldásokon túl az új regionális ügyfélszolgálati központ jelentősen megnöveli a BT kínálatát eti képességeit a régióban. Lehetővé teszi a szolgáltatások szélesítését és az ügyfelek, nagyvállalatok, pénzügyi és kormányzati intézmények, egyéni igényeinek kiszolgálását."
Kapcsolódó cikkek
- Regionális központot nyit Debrecenben a BT
- KÜRT: új biztonsági K+F intézet magyar központtal
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Analóg kamera felhasználói is élvezhetik a digitális technológia előnyeit
- Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!
- Jó évet zárt a British Telecom
- Hungexpo: Cisco IP telefónia a kiállítóknak is
- Megszünteti lakossági ISDN szolgáltatását a BT
- Személyre szabható kommunikációs megoldás kis- és középvállalatoknak
- Analóg kamerás képnézegetés IP hálózaton, teljes képsebességgel