Novell személyazonosság-kezelési megoldás a Cathay Pacific Airways légitársaságnál
A Novell eDirectory a felhasználói személyazonossági információk központi tárhelye a vállalatnál, így a felhasználók egyetlen azonosító és jelszó használatával férhetnek hozzá az egyes alkalmazásokhoz. A Novell Nsure Identity Manager automatikusan szinkronizálja a digitális személyazonosságokat a belső webes alkalmazások között, feleslegessé téve ezzel az információk kézi frissítését és biztosítva a felhasználói információk pontosságának fenntartását. A Cathay Pacific így jelentősen csökkenthette a felhasználói azonosítók kezeléséhez szükséges manuális munkát, az új munkatársak pedig napok helyett néhány óra alatt munkába állhatnak. A vállalat összes telephelyén megjelenő digitális személyazonosságokat a központi informatikai csapat felügyeli, ugyanolyan hozzáférést biztosítva a távoli felhasználók számára az egyes erőforrásokhoz, mintha a központi irodában ülnének.
Az alkalmazásokhoz történő gyorsabb és egyszerűbb távoli hozzáférés érdekében a légitársaság létrehozott egy e-mailt és egyéb alkalmazásokat integráló portált, a felhasználói oldal biztonságát és a felhasználók hitelesítését pedig a Novell iChain termékkel biztosítja. Az alkalmazottak mostantól egypontos bejelentkezéssel érhetik el a portált és más webes
erőforrásokat. A GroupWise Web Access portálba építésével a Cathay Pacific lehetővé tette mobil munkatársai számára, hogy e-mailjeiket bármikor bármilyen webre csatlakozó eszközzel elérhessék, így nincs szükség laptop használatára, kliensszoftver telepítésére, vagy egy kirendeltség felkeresésére.
A Novell ZENworks Desktop Management használatával a légitársaság hatékonyabban képes eszközeit menedzselni a felhasználók személyazonossága tekintetében. A Cathay Pacific egységesítette munkaállomásai konfigurációját és olyan házirendeket hozott létre, amelyek megakadályozzák, hogy a felhasználók engedély nélkül telepítsenek szoftvereket, vagy megváltoztassák a környezetet. A ZENworks révén az informatikai csapat központilag
felügyelheti a globális vállalat rendszerét, jelentősen csökkentve a fenntartás idejét és költségét, valamint lehetővé téve a vírusvédelmi frissítések és javítások alkalmazását napok helyett órák alatt.
Kapcsolódó cikkek
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- Best of Interop díjat nyert a Novell ZENworks Linux Management
- A Capgemini is támogatja a Novell SUSE Linux megoldásait
- Szabad a mobilozás az európai légtérben
- A Novell csatlakozott az EFF "szabadalomrobbantó" projektjéhez
- Honeywell-Novell személyazonosság-kezelési megoldás
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- A Postbank is a Novell megoldásait választotta
- Intelligens, automatizált nagyvállalati Linux-felügyelet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.