Projekt-alapú integrált vállalaltirányítás az Euronettől
ChaRM: barátságos nagytestvér a cégvezetőnek
forrás Prim Online, 2004. november 3. 20:30
A ChaRM mindazt tudja, amit a nagy integrált vállalatirányítási rendszerek, a specialitása azonban hogy projekt-alapon szemléli a vállalati folyamatokat. Minden értékesítési és megvalósítási fázisban levő ügyhöz definiálhatók a mérföldkövek, s ezekhez határidő és felelős rendelhető. Így a vezető folyamatosan átlátja a történéseket, értesül, ha csúszik egy munka, és ennek pénzügyi kihatásairól is.
A moduláris felépítésű integrált vállalatirányítási rendszer teljes mértékben internetes alapokon működik, így a munkatársak bárhonnan, folyamatosan elérhetik a szolgáltatásokat. A ChaRM együttesen kezeli az ügyviteli, számviteli és pénzügyi feladatokat, átfogja a vállalat teljes működését a kereskedelmi és marketing feladatoktól a projekteken és logisztikán át a humánerőforrás-gazdálkodásig. Naprakész információt ad a vállalat pénzügyi helyzetéről, a folyamatokról, méri, értékeli a teljesítményeket és segíti a tervezést. A ChaRM fő alkalmazási területe a klasszikus integrált vállalatirányítási feladatok, az ügyfélkezelés, az elektronikus kereskedelem és piactér, valamint a távmunka. Előnye, hogy jól skálázható, árban rugalmas, a moduláris felépítés módot ad a fokozatos bevezetésre. Integrálható az Euronet Contact Centerrel, így ügyfélkezelési munkafolyamatok, értékesítési kampányok hozhatók létre.
A Charm funkciói
Funkciói közé tartozik a partnertörzs, amely a rendszer alapmodulja. Ide tartozik a partnerek nyilvántartása, kategorizálása, jellemzése, adatainak összessége. Az értékesítéstámogatás funkció az értékesítési folyamatokat kezeli a tervezettől az értékesítésig, megjelölve a folyamat mérföldköveit, valamint a folyamatban részt vevő emberek és cégek adatait. A pénzügyi rész az értékesítési és beszerzési számlák kezelésével foglalkozik. Adatokat készít elő a könyvelő számára, ezen kívül bankokkal és pénztárral kapcsolatos funkciókat is ellát. Az ügyfélszolgálati rész ügyféltörténettel, panaszokkal, krízisekkel, szolgáltatási igényekkel könnyíti meg felhasználójának a munkáját. A logisztikai rész a készletgazdálkodás és anyagmozgatás rendszerét tartja számon. Beszerzések, megrendelések kezelése, információ- és pénzáramlás figyelemmel követésének lehetősége is idetartozik. A HR rész a vezető számára képet tud nyújtani a munkatársak adatairól, élet- és karrierpályájáról. A könyvelési rész januártól a kettős könyvelési rendszerrel fogja megkönnyíteni a cégek könyvelését. A Call/Contact Center személyes hangpostát szolgáltat, kezeli a kimenő hívásokat, az SMS-t, a FAX-ot és az E-mail üzeneteket. A vezetői információ rész a vezetők számára nyújt összefoglaló információt a teljes rendszerről. Testreszabott jelentéseket ad tervekről, prognózisokról.
A moduláris felépítésű integrált vállalatirányítási rendszer teljes mértékben internetes alapokon működik, így a munkatársak bárhonnan, folyamatosan elérhetik a szolgáltatásokat. A ChaRM együttesen kezeli az ügyviteli, számviteli és pénzügyi feladatokat, átfogja a vállalat teljes működését a kereskedelmi és marketing feladatoktól a projekteken és logisztikán át a humánerőforrás-gazdálkodásig. Naprakész információt ad a vállalat pénzügyi helyzetéről, a folyamatokról, méri, értékeli a teljesítményeket és segíti a tervezést. A ChaRM fő alkalmazási területe a klasszikus integrált vállalatirányítási feladatok, az ügyfélkezelés, az elektronikus kereskedelem és piactér, valamint a távmunka. Előnye, hogy jól skálázható, árban rugalmas, a moduláris felépítés módot ad a fokozatos bevezetésre. Integrálható az Euronet Contact Centerrel, így ügyfélkezelési munkafolyamatok, értékesítési kampányok hozhatók létre.
A Charm funkciói
Funkciói közé tartozik a partnertörzs, amely a rendszer alapmodulja. Ide tartozik a partnerek nyilvántartása, kategorizálása, jellemzése, adatainak összessége. Az értékesítéstámogatás funkció az értékesítési folyamatokat kezeli a tervezettől az értékesítésig, megjelölve a folyamat mérföldköveit, valamint a folyamatban részt vevő emberek és cégek adatait. A pénzügyi rész az értékesítési és beszerzési számlák kezelésével foglalkozik. Adatokat készít elő a könyvelő számára, ezen kívül bankokkal és pénztárral kapcsolatos funkciókat is ellát. Az ügyfélszolgálati rész ügyféltörténettel, panaszokkal, krízisekkel, szolgáltatási igényekkel könnyíti meg felhasználójának a munkáját. A logisztikai rész a készletgazdálkodás és anyagmozgatás rendszerét tartja számon. Beszerzések, megrendelések kezelése, információ- és pénzáramlás figyelemmel követésének lehetősége is idetartozik. A HR rész a vezető számára képet tud nyújtani a munkatársak adatairól, élet- és karrierpályájáról. A könyvelési rész januártól a kettős könyvelési rendszerrel fogja megkönnyíteni a cégek könyvelését. A Call/Contact Center személyes hangpostát szolgáltat, kezeli a kimenő hívásokat, az SMS-t, a FAX-ot és az E-mail üzeneteket. A vezetői információ rész a vezetők számára nyújt összefoglaló információt a teljes rendszerről. Testreszabott jelentéseket ad tervekről, prognózisokról.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39