Tíz hónap alatt megduplázta látogatói számát az [origo] bevásárlóközpont
forrás Prim Online, 2004. november 8. 14:01
A bevásárlóközpont sikeréhez nagyban hozzájárul, hogy szorosan együttműködik a szintén az Axelero által üzemeltetett [origo]-val. A webboltok tulajdonosai kedvező konstrukciókban ajánlhatják termékeiket a portál erre a célra fenntartott felületein - például a cikkek alatt elhelyezett dobozokban, vagy az [origo] címoldalán látható „Rendeljen!” boxban -, valamint az áruház közel 28000 regisztrált felhasználójának havi rendszerességgel küldött hírlevélben. A kereskedők így nem elszigetelten, hanem egy nagy látogatottságú központi rendszeren keresztül juttathatják el ajánlataikat a potenciális érdeklődőkhöz, megsokszorozva ezzel az értékesítés sikerét.
Kapcsolódó cikkek
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Google: T-elitalálat
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia