Tíz hónap alatt megduplázta látogatói számát az [origo] bevásárlóközpont

forrás Prim Online, 2004. november 8. 14:01
Az [origo] online áruháza egyre népszerűbb az internetezők körében: jelenleg átlagosan ötezren látogatják naponta, ami duplája a januárban mért adatoknak. Az év folyamán egyenletesen nőtt a bevásárlóközpont virtuális boltjainak száma, így a vásárlók ma már több mint 100 cégnek - köztük világmárkák kereskedőinek - 30000 termékajánlatából válogathatnak az interneten. Egy-egy vásárlás értéke átlagosan 10-16000 forint, és kedvező tendencia, hogy az emberek az internetes vásárlásra egyre fogékonyabbak kisebb, hétköznapi szükségleteik kielégítése esetén is.
A bevásárlóközpont sikeréhez nagyban hozzájárul, hogy szorosan együttműködik a szintén az Axelero által üzemeltetett [origo]-val. A webboltok tulajdonosai kedvező konstrukciókban ajánlhatják termékeiket a portál erre a célra fenntartott felületein - például a cikkek alatt elhelyezett dobozokban, vagy az [origo] címoldalán látható „Rendeljen!” boxban -, valamint az áruház közel 28000 regisztrált felhasználójának havi rendszerességgel küldött hírlevélben. A kereskedők így nem elszigetelten, hanem egy nagy látogatottságú központi rendszeren keresztül juttathatják el ajánlataikat a potenciális érdeklődőkhöz, megsokszorozva ezzel az értékesítés sikerét.
Kulcsszavak: e-commerce Origo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59