Magyarországon is bemutatkozott az SAP Business One
Az SAP Business One segítségével a felhasználó gyorsan hozzáférhet a pontos és teljes körű üzleti információkhoz a könnyen használható felület, az egyedülálló Drag&RelateTM (Húzd&Nézd) szolgáltatás, valamint a Microsoft Office termékekkel való zökkenőmentes integráció révén. A rövid bevezetési idő pedig biztosítja, hogy a felhasználók az SAP Business One valamennyi előnyét a lehető legrövidebb időn belül kihasználhassák.
Az SAP Business One szoftverfejlesztői csomagjával (Software Development Kit, SDK) az SAP partnerei a megoldás alapfunkcióit kibővítve illetve megváltoztatva, ágazatspecifikus funkciókat és kiegészítő képességeket hozhatnak létre, vagy interfészt építhetnek ki külső (harmadik féltől származó) eszközök és rendszerek felé. A fejlesztési tevékenység támogatásával az SAP elérhetővé teszi ügyfelei számára az adott vállalkozás irányításához szükséges speciális funkciókat is. Az elérhető, könnyen bevezethető megoldás lehetővé teszi az azonnali információnyújtást a gyors vezetői döntések alátámasztásához, rugalmasan alkalmazkodik a kis- és közepes vállalatok jelenlegi és jövőbeni üzleti igényeihez, valamint integrációs és migrációs lehetőséggel biztosít az SAP más megoldásaihoz.
Kapcsolódó cikkek
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A COBIT legújabb verziója csökkenti az informatikai kockázatokat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.