IFS Hungary: 40%-os árbevétel-növekedés
forrás Prim Online, 2004. november 17. 15:11
Az IFS vállalatcsoport a 2004 januárja és szeptembere közötti időszakban 14%-kal növelte licenceladásainak számát, a működési költségek további csökkenése mellett. A pozitív nemzetközi mutatókhoz az IFS magyarországi leányvállalata, az IFS Hungary 40%-os árbevétel-növekedéssel, és 5 új ügyfél megszerzésével járult hozzá a szeptember végéig tartó időszakban.
"A nemzetközi tendenciákat szem előtt tartva az IFS költséghatékony, a megtérülést szem előtt tartó, iparágra szabott megoldásokat kínál ügyfeleinek. A jól felépített stratégiánknak, és ügyfeleink növekvő bizalmának köszönhetően sikerült licensz eladásainkat jelentősen növelni, ami által az IFS tovább erősítette pozícióját a világ 5 legnagyobb ERP beszállítója között" - mondta Weiszbart Zsolt az IFS Hungary ügyvezető igazgatója a nemrégiben nyilvánosságra hozott IFS üzleti eredményekre reagálva.
Az IFS licencbevétel-növekedése elsősorban az ún. feltörekvő piacoknak (Latin-Amerika, Kelet-Európa és Ázsia) köszönhető. Oroszországban az IFS disztribútorának többségi részvényeinek felvásárlásával saját leányvállalatot is alapított. A felvásárlással az IFS a világ egyik leggyorsabb ütemben fejlődő IT piacán és ezáltal a kelet-európai régióban is vezető pozíciót kíván betölteni.
Az IFS Hungary idén 40%-os árbevétel-növekedéssel számol, ami a licenceladások növekedése mellett a megszerzett 5 új ügyfélnek is köszönhető. A Pápai Hús Rt-nél - amely az egyik vezető magyarországi húsipari vállalat - speciálisan az élelmiszer-ipari folyamatokra szabott informatikai megoldás kerül bevezetésre. A fejlesztés komoly SAPARD program támogatással valósul meg, és nem csupán a vállalatra, de az iparág egészére pozitív hatással lehet.
Az egyik legnagyobb hazai ital-nagykereskedő vállalata is a logisztikai és pénzügyi folyamatainak racionalizálását tűzte ki célul, amikor is az IFS Applications bevezetése mellett döntött.
A bevételek növekedése mellett javult a vállalat nyereségessége, és 30 százalékkal bővült a helyi csapat is. Az IFS Hungary ezáltal továbbra is a top 3 nemzetközi ERP beszállító között található árbevételei alapján Magyarországon az SAP és az Oracle mellett.
Az IFS licencbevétel-növekedése elsősorban az ún. feltörekvő piacoknak (Latin-Amerika, Kelet-Európa és Ázsia) köszönhető. Oroszországban az IFS disztribútorának többségi részvényeinek felvásárlásával saját leányvállalatot is alapított. A felvásárlással az IFS a világ egyik leggyorsabb ütemben fejlődő IT piacán és ezáltal a kelet-európai régióban is vezető pozíciót kíván betölteni.
Az IFS Hungary idén 40%-os árbevétel-növekedéssel számol, ami a licenceladások növekedése mellett a megszerzett 5 új ügyfélnek is köszönhető. A Pápai Hús Rt-nél - amely az egyik vezető magyarországi húsipari vállalat - speciálisan az élelmiszer-ipari folyamatokra szabott informatikai megoldás kerül bevezetésre. A fejlesztés komoly SAPARD program támogatással valósul meg, és nem csupán a vállalatra, de az iparág egészére pozitív hatással lehet.
Az egyik legnagyobb hazai ital-nagykereskedő vállalata is a logisztikai és pénzügyi folyamatainak racionalizálását tűzte ki célul, amikor is az IFS Applications bevezetése mellett döntött.
A bevételek növekedése mellett javult a vállalat nyereségessége, és 30 százalékkal bővült a helyi csapat is. Az IFS Hungary ezáltal továbbra is a top 3 nemzetközi ERP beszállító között található árbevételei alapján Magyarországon az SAP és az Oracle mellett.
Kulcsszavak: IFS
Kapcsolódó cikkek
- IFS-Tata Consultancy Services: szövetség az eszköz- és szolgáltatásmenedzsment területén
- Továbbra is eredményes az IFS stratégiája
- Microsoft Office-integráció az IFS Applications legújabb verzióihoz
- IFS World Conference: új fejlesztések, innovatív termékek
- Tulajdonrészt szerzett az IFS az L-SOFT-ban
- Húsvéttól élesben üzemel a Pápai Hús Rt. svéd vállalatirányítási szoftvere
- IFS Hungary: stagnáló piacon triplázott
- Regionális IFS vállalatirányítási konferencia Lengyelországban
- Tovább erősít az IFS Közép-Kelet Európában
- IFS szoftver a brit fegyveres erők kötelékében
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
legfrissebb cikkei
Lissák Laura készen áll az anyaságra
2024. 11. 05
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
2024. 11. 05