Sikeres a Montana egyedi termékekre alapozott új stratégiája
MTI Sajtóadatbank, 2004. november 30. 09:42
Sikeresnek nevezte a Montana Rt. nagy hozzáadott értékű saját
fejlesztésű szoftvereken, illetve tanácsadáson alapuló üzleti
stratégiáját Vadász Pál, a társaság elnök-vezérigazgatója hétfőn
Budapesten sajtótájékoztatón. Hozzátette: négy éve döntöttek a
stratégiaváltásról, s céljuk az volt, hogy olyan termékeket állítsanak
elő az informatikai piacon, amelyek egyediek, nem konkurálnak a
multinacionális cégek szoftvereivel, s az iparágban lévő réseket
használják ki.
Vadász Pál minderről annak kapcsán szólt, hogy a társaság bemutatta új fájltitkosítást végző szoftverét. Az eseményen elhangzott, a szoftver használatával az egyedi és vállalati ügyfelek úgy titkosíthatják a dokumentumaikat, illetve a levelezésüket, hogy ahhoz illetéktelenek akkor sem férhetnek hozzá, ha ellopják a számítógépet, vagy ha interneten továbbítják. Az elnök-vezérigazgató elmondta, hogy a korábban piacra dobott saját fejlesztésű elektronikus iratkezelő programjukat már több mint 3.200 felhasználó alkalmazza.
Az eseményen elhangzott, hogy a társaság, illetve az információvédelmi megoldásokra szakosodott leányvállalata a Noreg Kft. az idei év első kilenc hónapjában mintegy 2,5 milliárd forint árbevételt ért el a magyar piacon, míg a kamat- és adófizetés tőketörlesztés és amortizáció előtti eredményük (EBITDA) 125 millió forint volt. A két társaság az elmúlt évben a magyar piacon 4,2 milliárd forint bevételre tett szert, míg a Montana konszolidált árbevétele mintegy 6 milliárd forint volt.
Az eseményen közölték, hogy a Montana piacain az év első hat hónapjában enyhe élénkülés volt jellemző, míg a harmadik negyedév forgalma némileg alatta marad az egy évvel korábbinak. A Montana árbevételének 40 százaléka az idén az első kilenc hónapban a szolgáltatásokból származott. A társaság árbevételéhez a kormányzati szektor 14 százalékkal, az ipari 28 százalékkal, a kereskedelem és a telekommunikációs ágazat 44 százalékkal, míg a pénzintézeti szegmens 14 százalékkal járult hozzá.
Az eseményen elhangzott, hogy a társaság, illetve az információvédelmi megoldásokra szakosodott leányvállalata a Noreg Kft. az idei év első kilenc hónapjában mintegy 2,5 milliárd forint árbevételt ért el a magyar piacon, míg a kamat- és adófizetés tőketörlesztés és amortizáció előtti eredményük (EBITDA) 125 millió forint volt. A két társaság az elmúlt évben a magyar piacon 4,2 milliárd forint bevételre tett szert, míg a Montana konszolidált árbevétele mintegy 6 milliárd forint volt.
Az eseményen közölték, hogy a Montana piacain az év első hat hónapjában enyhe élénkülés volt jellemző, míg a harmadik negyedév forgalma némileg alatta marad az egy évvel korábbinak. A Montana árbevételének 40 százaléka az idén az első kilenc hónapban a szolgáltatásokból származott. A társaság árbevételéhez a kormányzati szektor 14 százalékkal, az ipari 28 százalékkal, a kereskedelem és a telekommunikációs ágazat 44 százalékkal, míg a pénzintézeti szegmens 14 százalékkal járult hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Noreg: "legjobb év" - IT biztonsági és PKI-tanácsadás a zászlón
- MonDoc, Quality IT, InfoVadász: a sikeres Montana pillérei
- A Noreg is csatlakozott a HP Software Business Partner Programjához
- Rekord forgalmi eredmény a Montana-ban
- Montana: jó évzárás – jó nyitás
- Bizakodik a Montana
- A Montana lett 2005 kiemelkedő Microsoft-megoldásszállítója