HP technológiával a csalások ellen

Valós idejű megoldásokat kínál ügyfeleinek a HP Magyarország

forrás Prim Online, 2004. december 9. 17:46
A HP Magyarország Európában egyedülálló valós idejű keretrendszer és technológia kidolgozását valósította meg, amellyel akár valós idejű ("soft real-time") adattárházak is kialakíthatók.
A saját fejlesztésű megoldás különlegessége, hogy nem csupán legfrissebb adatokhoz, hanem a történeti adatokhoz is azonnali és egységes hozzáférést biztosít, így jelentős versenyelőnyhöz juttathatja felhasználóit.

Az üzleti igény már korábban megjelent az ilyen technológiákkal kapcsolatban, csak eddig nem létezett hasonló jellegű, a felhasználók számára könnyen elérhető, kipróbálható megoldás. A modern szervezetek sikerének egyik kulcskérdése, milyen hatékonyan, milyen gyorsasággal képesek összegyűjteni, felhasználni a rendelkezésükre álló információt. A versenyképesség és versenyelőnyök megőrzésének egyik alapfeltétele, hogy a megfelelő pillanatban a megfelelő döntések szülessenek meg. A valós idejű döntéstámogató rendszerek pedig pontosan ebben a folyamatban játszanak meghatározó szerepet.

A HP Magyarország Európában az elsők között reagált a felmerülő igényekre, és indította el valós idejű projektjét. Az ennek során megvalósított egyedülálló rendszer 2004-től áll az ügyfelek rendelkezésére. A HP megoldásának különlegessége, hogy azonnali információi nem csupán a stratégiai, hanem a rövidebb távú, taktikai döntéseket is támogatják, azokat, amelyekkel a különböző szintű vezetők naponta találkoznak. Ha ezek a döntések megalapozottan, naprakész adatok alapján, a legfrissebb trendek figyelembevételével születnek, a szervezet különleges előnyökre tehet szert.

A taktikai döntéstámogatás segítségével a valós idejű rendszerek felhasználási lehetőségei óriási mértékben kiszélesednek. Jelentősen hozzájárulhatnak például az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM), a kockázatmenedzsment, valamint a beszállítói lánc optimalizálásának, az üzleti aktivitás monitorozásának sikereihez. A HP valós idejű keretrendszerét elsőként bankkártyacsalások felderítésére használják. Az eddigi tesztek sikerei egyértelműen rámutattak arra, mekkora előnyöket biztosíthat a rendszer sebessége és az, hogy hatékonyan tud ugyanakkor nagy mennyiségű történeti adatot is kezelni.

Neves elemző cégek előrejelzései szerint 2006-ig a pénzügyi szektor 4,8 milliárd dollárt költ üzleti intelligencia és analitikus technológiai megoldásokra. Ez 2002 és 2006 között 7%-os növekedést jelent évente. Előreláthatólag a bankok az egyik legfontosabb, a pénzmosás megelőzését célzó területen hasznosítják majd a HP által kínált valós idejű technológiát.

A HP különleges, valós idejű technológiáját tanácsadói támogatással egészíti ki, melynek segítségével igényre szabott megoldást kínál valamennyi ügyfelének. A HP megoldásait eredményesen használhatják azok a cégek, amelyek most döntenek ilyen rendszerekről, ám a már létező, üzemelő adattárházak is kiegészíthetők valós idejű funkciókkal. A valós idejű rendszerek felhasználói köre mindemellett jóval bővebb: a HP valamennyi olyan vállalatnak ajánlja ezt a rendszert, ahol azonnali, gyors reagálással jelentős megtakarításokat lehet elérni.
Kulcsszavak: adattárház security HP-hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01