Ericsson: bővül a magyarországi szolgáltató központ, újabb egység a láthatáron
Kovács Attila, 2004. december 16. 16:21
Az Ericsson Magyarország mai sajtótájékoztatóján a cég teljes vezérkara
mellett a T-Mobile vezetésének képviseletében Wolfgang Engler is
megjelent. A 2004. évi tevékenységi leltárt követően néhány fontos
bejelentésre is sor került:
Staffan Pehrson vezérigazgató: az Ericsson magyarországi egysége azért tudott idén is sikeresen működni, mert országunkban nagyon magas a hatékonyság, kitűnő az „agyállomány” és a piaci helyzet is kedvez a vállalatnak. 2005-ben az eddigiek mellett egy új, ma még megnevezetlen, igen nagy tudású szakemberekből álló 50 fős egység kezdi meg országunkban a tevékenységét. Az idei teljesítmény egyharmada származott k+f tevékenységből.
Fodor István elnök: a Patrik Wikberg vezette Global Services fejlett technológiákkal foglalkozó itteni szolgáltató központ és a Tommy Westin által vezetett k+f egység révén Magyarország legnagyobb tudáscentruma formálódik.
Patrik Wikberg: az EMEA térségben globális szolgáltatásokat nyújtó szolgáltató központ létszáma elérte a száz főt, újabb ötven szakembert vonnak be a munkába.
Tommy Westin: a k+f részleg több mint 300 szakemberrel rendelkezik, területei: végponttól végpontig terjedő hálózatoptimalizálás, algoritmusok kidolgozása, együttműködő kutatások hazai egyetemekkel, részvétel EU-s keretprojektekben, új tesztképességek létrehozása.
Wolfgang Engler: a T-Mobile szeretne legfőbb szállítójával, az Ericssonnal a hazai 3G terén is együttműködni, a mobilszolgáltató kölcsönösen előnyös szerződés mielőbbi megkötésében bízik és érdekelt. A T-Mobile Budapesten építi ki először a 3G hálózatot, még a 2005-ös esztendő folyamán, amit „baráti ügyfelekkel” tesztelnek majd a kereskedelmi szolgáltatás megindítása előtt.
Fodor István elnök: a Patrik Wikberg vezette Global Services fejlett technológiákkal foglalkozó itteni szolgáltató központ és a Tommy Westin által vezetett k+f egység révén Magyarország legnagyobb tudáscentruma formálódik.
Patrik Wikberg: az EMEA térségben globális szolgáltatásokat nyújtó szolgáltató központ létszáma elérte a száz főt, újabb ötven szakembert vonnak be a munkába.
Tommy Westin: a k+f részleg több mint 300 szakemberrel rendelkezik, területei: végponttól végpontig terjedő hálózatoptimalizálás, algoritmusok kidolgozása, együttműködő kutatások hazai egyetemekkel, részvétel EU-s keretprojektekben, új tesztképességek létrehozása.
Wolfgang Engler: a T-Mobile szeretne legfőbb szállítójával, az Ericssonnal a hazai 3G terén is együttműködni, a mobilszolgáltató kölcsönösen előnyös szerződés mielőbbi megkötésében bízik és érdekelt. A T-Mobile Budapesten építi ki először a 3G hálózatot, még a 2005-ös esztendő folyamán, amit „baráti ügyfelekkel” tesztelnek majd a kereskedelmi szolgáltatás megindítása előtt.
Kapcsolódó cikkek
- EU: 3 milliárd eurós program a nanoelektronikára
- Megnyílt a Magyar Telekom k+f laborja, a Kitchen Budapest
- KÜRT: új biztonsági K+F intézet magyar központtal
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Közös Microsoft-Lenovo kutatólaboratórium Kínában
- Ericsson MX-One telefonközpont a Rendőrtiszti Főiskolán
- Xerox: nyolcezernél is több aktív szabadalom
- A beruházások támogatásának menetrendje
- Szándéknyilatkozat járműinformatikai központ létrehozásáról
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27