FlexFon - új telekommunikációs szolgáltató jelent meg a piacon
A társaságot 2004-ben hozták létre 3 millió forint alaptőkével, s a hasonló tevékenységet folytató, 1999-ben alapított német családi tulajdonban lévő Innoflex AG 100 százalékos birtokában van. A magyarországi szolgáltatás megindítására eddig több százezer eurót költöttek a tulajdonosok, így például kiépítették azt az informatikai központot, ami lebonyolítja a távközlési forgalmat, s kiállítja az ügyfelek számláit.
Az ügyvezető a tervekről elmondta, hogy félévkor legalább 20 ezer ügyfelük lesz, míg az év végre számuk eléri a 100 ezret. Hozzátette: 25-30 ezer ügyfél megléte esetén már nyereséget termel a vállalkozás.
A cég szolgáltatása egyelőre csak a Matáv területén vehető igénybe. Az új ügyfél egy 5 ezer forintos átállítási díj kifizetése után a kagyló felemelésével automatikusan a FlexFon hálózatán bonyolítja le hívásait. Az ügyfeleknek ki kell fizetniük a Matáv számára az eddigi előfizetési díjat is, de sokkal olcsóbban telefonálhatnak, mint korábban - mondta az ügyvezető igazgató.
A FlexFon anyavállalatát követve más szolgáltatásokat is bevezet a magyar piacon: így például csatlakozási lehetőséget nyújt egy már 8 országban jelen lévő internetes áruházhoz, műholdas és internetes kommunikációt kínál, s jogszabályi környezet változásával elképzelhetőnek tartja az áramszolgáltatást is, kezdetben kisvállalati fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Oroszország: harc a vadprivatizációiban elvesztegetett vagyon visszaszerzéséért
- Megújultak a T-Pont üzletek
- Privatizálják a Telekom Srpskét
- Nagyszabású elbocsátások brit távközlési szolgáltatóknál
- Folyamatos bővítések és újra meghívóküldés az iWiW-en
- Bővülő portfolió, új lehetőségek és szolgáltatások a T-Online-nál
- Allround: világelső tanúsítvány, sikerév
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.