Az upgrade globális célja: 100 ezer CRM-felhasználó

Kovács Attila, 2005. január 18. 17:32
Negyven résztvevővel tartott január 18-án Budapesten szakmai konferenciát az ügyfélkapcsolati szoftver megoldásairól (CRM) ismert update software AG. Az eseményen egyebek között két olyan szakmai előadás („Egyszerűsítse ügyfélkapcsolatait - növelje vállalata termelékenységét" - Thomas Deutschmann, az update software AG elnöke; illetve „Az update termékvonala és partneri köre” - Norbert Künzl, az update software AG magyarországi leányvállalatának vezérigazgatója) hangzott el, amelyekben a néhány fontos új információról szerezhettek tudomást a résztvevők.
A cég termékeit elsősorban olyan vállalatoknak ajánlja, amelyek marketinggel, értékesítéssel és/vagy ügyfélszolgáltatásokkal (CRM, kontakt- és projektmenedzsment) foglalkoznak. Az update termékvonalában megtalálható a PC alapú klasszikus Windows bázisú CRM megoldás, a független böngésző alapú web-es megoldás, a noteszgépes úgynevezett „mobile on-demand” ügyfélkapcsolat szervező megoldás, öt különböző úgynevezett interfész programcsomag, valamint ismert, globálisan működő nagyvállalatok nemzetközi CRM ajánlásait 18 nyelven – köztük a magyarul – támogató programcsomagjának („marketing.manager”) változatai. Az update software vezetői ígérik a teljesen magyar nyelvre honosított CRM megoldást. Végül: érdekes lehet a magyarországi kft. partnereinek névsora: AAM Technologies Kft., Synergon Atos Origin, Navigator Informatika, Wave Solutions for IT, IDS Scheer. Ezek a cégek különböző területen segítik az itteni irodát, így a a marketing.manager szoftverrel kapcsolatos kérdésekben, a CRM-konzultáció, koncepció-bizonyítás, CRM-implementáció, illetve CRM implementációk support és karbantartási feladataiban

A jelenleg a világon több mint 700 cégnél, vállalatnál, szervezetnél meglévő 75 ezres upgrade software felhasználószámot 2005 végére 100 ezerre kívánják emelni.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01