Az upgrade globális célja: 100 ezer CRM-felhasználó

Kovács Attila, 2005. január 18. 17:32
Negyven résztvevővel tartott január 18-án Budapesten szakmai konferenciát az ügyfélkapcsolati szoftver megoldásairól (CRM) ismert update software AG. Az eseményen egyebek között két olyan szakmai előadás („Egyszerűsítse ügyfélkapcsolatait - növelje vállalata termelékenységét" - Thomas Deutschmann, az update software AG elnöke; illetve „Az update termékvonala és partneri köre” - Norbert Künzl, az update software AG magyarországi leányvállalatának vezérigazgatója) hangzott el, amelyekben a néhány fontos új információról szerezhettek tudomást a résztvevők.
A cég termékeit elsősorban olyan vállalatoknak ajánlja, amelyek marketinggel, értékesítéssel és/vagy ügyfélszolgáltatásokkal (CRM, kontakt- és projektmenedzsment) foglalkoznak. Az update termékvonalában megtalálható a PC alapú klasszikus Windows bázisú CRM megoldás, a független böngésző alapú web-es megoldás, a noteszgépes úgynevezett „mobile on-demand” ügyfélkapcsolat szervező megoldás, öt különböző úgynevezett interfész programcsomag, valamint ismert, globálisan működő nagyvállalatok nemzetközi CRM ajánlásait 18 nyelven – köztük a magyarul – támogató programcsomagjának („marketing.manager”) változatai. Az update software vezetői ígérik a teljesen magyar nyelvre honosított CRM megoldást. Végül: érdekes lehet a magyarországi kft. partnereinek névsora: AAM Technologies Kft., Synergon Atos Origin, Navigator Informatika, Wave Solutions for IT, IDS Scheer. Ezek a cégek különböző területen segítik az itteni irodát, így a a marketing.manager szoftverrel kapcsolatos kérdésekben, a CRM-konzultáció, koncepció-bizonyítás, CRM-implementáció, illetve CRM implementációk support és karbantartási feladataiban

A jelenleg a világon több mint 700 cégnél, vállalatnál, szervezetnél meglévő 75 ezres upgrade software felhasználószámot 2005 végére 100 ezerre kívánják emelni.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51