A Reuters új partnerségi programmal erősíti Messaging szolgáltatását
A pénzügyi szolgáltatási szektor néhány társaságát a felügyelő hatóságok - így a SEC és a NASD - kötelezte arra, hogy naplózza és figyelje az azonnali üzeneteket és adott esetben elcsípje azokat. Más társaságok önszántukból irányítják és ellenőrzik a vállalati kommunikációt, hogy az megfeleljen a belső vállalati szabályozásnak.
A Compliance Partner Program lehetőséget ad a Reuters Messaging szolgáltatások és megoldások felhasználóinak arra, hogy figyelemmel kísérjék a szolgáltatáson folyó forgalmat. A Compliance Partner Program tartalmazza a Reuters jelenlegi naplózási termékét is. A
Reuters Messaging felhasználói az új programból akként is profitálhatnak, hogy biztosak lehetnek üzeneteik megfelelő és alapos ellenőrzésében, s így az üzenetekkel kapcsolatos kockázatok minimalizálódnak.
A kapcsolat a Reuters és partnerei között teljességgel jogos és ellenőrzött. Következő lépcsőfokként a Reuters egy ellenőrző termékkel tovább szélesíti kínálatát, s ezt host-bázison teszi elérhetővé.
David Gurle, a Reuters alelnöke és az együttműködésen alapuló szolgáltatások üzletág vezetője elmondta: A Reuters ereje azon alapul, hogy képes a gyors, biztonságos, előzékeny és megbízható kommunikációt integrálni már meglevő pénzügyi szolgáltatásaiba. Célunk az, hogy termékajánlataink megerősítésével megjavítsuk a végfelhasználók elérését. A Compliance Partner Program megadja felhasználóinknak azt a rugalmasságot, hogy megbízható környezetben, harmadik félként megjelenő vendorokkal monitorozzák és figyeljék a Reuters Messaging rendszeren zajló forgalmat. Örülünk annak, hogy partnereink között tudhatjuk az iparág nagy gyakorlattal rendelkező vezető szereplőit.
Octavio Marenzi, a Celent vezérigazgatója közölte: Az egyre szigorodó szabályozási környezetben, a törvényi szankciók elkerülése érdekében a pénzügyi intézményeknek gyorsan meg kell találniuk az azonnali üzenetek naplózásának és auditálásának lehetőségeit. A Reuters Messaging egyike maradt azon néhány szolgáltatásnak, amely segít az Enterprise felhasználóinak e követelmények teljesítésében.
Kapcsolódó cikkek
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.