Növekvő igény a számítógépes számlázás iránt

forrás Prim Online, 2005. január 20. 12:05
A rEVOLUTION Software 2004-ben jelentős, 40%-os növekedést tapasztalt a számlázószoftverek értékesítése terén.
A vállalat szoftverei közül továbbra is a belépő szintű Számla No. 1. számlaíró program a legnépszerűbb, amely 36%-os növekedést produkált a 2003-as évhez képest. A legintenzívebb növekedést viszont a legnagyobb tudású program, a SzámlaVarázsló Deluxe értékesítése hozta, amelyből - magasabb ára ellenére is - 70%-os növekedést könyvelhetett el a rEVOLUTION. Szintén jelentősen, 30%-kal nőtt a pénztárgép kezelésére is alkalmas SzámlaVarázsló Deluxe Pénztárgép értékesítése. A számlázó szoftverekből a tavalyi év során összességében közel 4.000 példány kelt el, amely igen erős piaci jelenlétet és érdeklődést jelez.

A növekedés mögött a rEVOLUTION szerint elsősorban az áll, hogy az uniós csatlakozást követően, a piaci verseny erősödését szem előtt tartva egyre kevesebb cég érzi megengedhetőnek a lassan és sokszor alig olvashatóan kitöltött, tépett szélű számlák kibocsátását vevői felé. Ehelyett előtérbe kerülnek az igényes, cégemblémával ellátott, a nyomtatóból pillanatok alatt kigördülő, jól olvasható számlák, amelyek nemcsak a cég imidzsét erősítik, hanem a program felhasználói számára is praktikus segítséget - idő és költségmegtakarítást, valamint a kimutatások révén gyors üzleti áttekintést - jelentenek.

A növekedés másik motorja a KKV szektor cégeinek egyre erősödő igénye az ügyviteli szoftverek iránt, amely mögött valójában az igen alacsony bázisérték áll. A rEVOLUTION 2004-ben készült felmérése szerint a hazai üzleti szolgáltató szektor kisvállalatainak már jelentős része, 88%-a rendelkezik számítógéppel, tehát számottevő részük már birtokában van az ügyviteli programok használatához szükséges minimális feltételeknek Ennek ellenére jelenleg még e cégek kevesebb mint fele, 43%-a rendelkezik számlázó szoftverrel.

A növekedéshez nagyban hozzájárult az év közben megjelentetett Iroda Sorozat 3.6 EU-konform változat, amely az uniós előírásoknak megfelelő számlázást, és egyben az új áfa-bevallási előírások teljesítését is biztosította. A visszajelzések szerint a vevők számára nagyon fontos volt, hogy a rEVOLUTION-től megfelelő tájékoztatást kaptak az új számlázási feltételekről. Ez alátámasztja a rEVOLUTION azon véleményét, amely szerint a KKV szektor cégeinél a szoftverellátottság jelenlegi alacsony szintje nagymértékben információhiányból fakad.

A SzámlaVarázsló szoftver sikerének hátterében az áll, hogy igen sok ügyfél váltott egyszerűbb programjáról - Számla No.1, Számla No.2 - az összetettebb, pénzügyi és kényelmi funkciókat is nyújtó SzámlaVarázsló-ra. Ez megfelel a rEVOLUTION korábbi piackutatási eredményei alapján felvázolt folyamatnak, miszerint az első számlázó szoftver beszerzése igen nagy jelentőséggel bír egy kisvállalkozás életében, mert számos esetben ez indítja el a céget a komoly - akár ERP szintű - szoftverek felé vezető úton. A rEVOLUTION reményei szerint e vállalkozások egy része később a hasonló elven építkező Iroda++, illetve a cég által is forgalmazott Microsoft Navision integrált ügyviteli, illetve vállalatirányítási rendszerekre tér majd át.
Kulcsszavak: iroda Revolution

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01