T-Mobile -Ericsson szerződés UMTS hálózat szállítására
A piacvezető T-Mobile számára kiemelten fontos, hogy a két cég együttműködésére alapozva kiváló minőségű UMTS szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek, a fejlesztés során messzemenően figyelembe véve a mindenkori előfizetői igényeket. A T-Mobile több mint 4 millió ügyfele már most egyedi igényei alapján választhat a GSM, GPRS és EDGE szolgáltatások közül. Ennek részeként a szolgáltató 2004 decemberétől Budapest szinte teljes területén elérhetővé tette az EDGE szolgáltatást. A piacvezető T-Mobile számára mi sem természetesebb, mint hogy az ügyfelek igényeit kielégítve, az általuk megszokott kiemelkedő minőséget biztosítva vegyen részt az UMTS szolgáltatás bevezetésében.
A 3G és 2G mobilrendszerek szállításában piacvezető vállalatként az Ericsson a legújabb technológiával támogatja majd a T-Mobile Magyarországot UMTS hálózata kiépítésében. A T-Mobile és az Ericsson már 2004 decemberében aláírta a T-Mobile magyarországi UMTS hálózatának kiépítésére vonatkozó szándéknyilatkozatot.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile szélessávú 3G/HSDPA hálózat már 41 városban
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Mobiltelevíziós teszt az Antenna Hungária és a T-Mobile közreműködésével
- T-Mobile: még több internet változatlan áron
- T-Mobile: szélessávú roaming már 21 hálózaton
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Az Antenna Hungária és a T-Mobile mobiltelevíziós kísérletet indított
- 7,2 Mbps sebességű HSDPA-t tesztel a T-Mobile
- EDGE Evolution: 1 Mb/s mobil-adatátvitel 2009-re
- T-Mobile 3G/HSDPA: 15-szörösére nőtt a forgalom
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.