SSA Global: igény szerinti beszállítóilánc-megoldások
- SSA Demand Planning - a vállalati igények előrejelzésének konszolidálására szolgáló alkalmazás;
- SSA Inventory Planning - hatékony leltárallokáló és -tesztelő alkalmazás;
- SSA Supply and Replenishment Planning -- vállalati termék- és alkatrész-újrafeltöltési, készletezési stratégiák alkalmazása;
- SSA Distribution Replenishment - megrendelések generálását, átvizsgálását, a promóciókat és a leltáregyensúlyt segítő alkalmazás;
- SSA Manufacturing Planning and Scheduling - olyan alkalmazások együttese, amelyek hosszú távú kapacitás-lekötési tervek, taktikai célú mestertermék gyártási ütemezést és munkaközponti menetrend megvalósítását segítik.
Az SSA Global mostani bejelentése szerint az első sikeres SCM-felhasználók között találni a következő cégeket: Regal Corp., Leg Avenue, Schratter Foods, S.P. Richards és az AmerisourceBergen Speciality Group.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarul is elérhető az SSA ERP legújabb változata
- SSA Global: negyedéves pénzügyi eredmények
- SSA Global: befejezte az Epiphany felvásárlását
- Az S&T az SSA Global oldalán beszáll az ERP üzletbe
- SSA Global: rekord pénzügyi eredmények
- Humán erőforrás-menedzsment alkalmazás-fejlesztő céget vesz az SSA Global
- Orosz piacon az amerikai SSA Global
- Az SSA Global felvásárolná az Epiphanyt
- SSA Global: pénzügyi eredmények
- SSA Global: jelentős előrelépés a piacorientált termékstratégiában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.