A HP 11. negyedéve vezet a globális szerverpiacon
A versenytársak rovására elért növekedés mellett a HP eladott darabszám alapján számított piacrészét is bővítette. A cég az x86-64-es platformok szegmensében első helyre került a szállítói rangsorban: eladott darabszám szerint 176,2 százalékkal, árbevétel szerint pedig 195,9 százalékkal múlta felül az előző negyedév adatait 2004 utolsó három hónapjában.
Az Intel Itanium 2 processzoros HP Integrity szervereknél a vállalat eladott darabszám szerint 61,6 százalékkal, árbevételt tekintve pedig 245,8 százalékkal jobb eredményről számolt be 2004 utolsó negyedévében, mint egy évvel korábban.
A három fő operációs rendszert (Windows, Linux és UNIX) futtató szerverek összevont értékesítéséből is megint a HP került ki győztesen. E téren eladott darabszám szerint 15,4 százalékos, árbevétel alapján pedig 19,9 százalékos javulást ért el az előző negyedévhez képest.(1) Az operációs rendszerek és az iparági szabványokra épülő platformok széles választékának biztosítása központi szerepet játszik a HP minden vállalati méretszegmenst megcélzó szerverstratégiájában.
Kapcsolódó cikkek
- A HP felvásárolja az SPI Dynamics-ot
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- A HP kiválóan teljesített
- Új HP üzleti szerver Intel C2D processzorokkal
- 8 milliárd dolláros részvény-visszavásárlás a HP-nál
- A HP a világ piacvezető pengeszerver-szállítója
- APC Blade Ready program: Két új partner
- A HP hátat fordít a Nasdaq-nak
- A laptopoknál is az élre tört a HP
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.