Vadmálna boy - gerillamarketing a neten

forrás Prim Online, 2005. április 3. 16:14
A Coca-Cola Magyarország Fanta Vadmálna újra bevezető kampányának részeként rendhagyó internetes megjelenéseket is használt, amit a Neo Interactive tervezett és bonyolított.
Szende Attila, a Fanta márkamenedzsere elmondta, hogy a gerillamarketing eszközöket is használó webes kommunikáció pár napos teaser időszakot követő hagyományos internetes kampánnyal indított, amely során a szokásostól játékos módon eltérő bannerek jelentek meg: a hirdetés egy része kilógott a bannerhelyből.

Ezzel együtt elindult egy blog, amelyet Vadmálna boy írt. A blog lett az internetes megjelenés alapja és egyben támogató eszköze a nem internetes megjelenéseknek is. Az internetes jelenlétet tovább erősítették a chat és fórum beszélgetések, ahol Vadmálna boy bekapcsolódott a társalgásokba. Kiegészítésképpen Vadmálna boynak saját Kedvenc linkek oldala, e-mail címe stb. is volt, hiszen épp úgy viselkedett, olyan módon használta az internetet, mint a termék célcsoportjába tartozó netezők.

Az interaktiv kampány eredményeként a blogot több ezren olvasták, több száz visszatérő látogatóval.

Kulcsszavak: NEO Interactive marketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59