A Cisco Budapesten nyitotta meg új Technológiai Támogató Központját
forrás Prim Online, 2005. április 28. 20:28
A Cisco Systems hivatalosan bejelentette, hogy budapesti székhellyel megnyitotta új Technológiai Támogató Központját (Technical Assistance Centre, TAC).
Az új Technológiai Támogató Központ üzemeltetése a Cisco nagymúltú globális rendszerintegrátor partnerével, a Getronicsszal közösen történik. A budapesti központ a Cisco nemzetközi TAC hálózatának részét képezi, ahol több ezer mérnök nyújt műszaki támogatást a Cisco ügyfeleinek a kommunikációs hálózatokkal kapcsolatos kérdéseikben.
A Cisco Technológiai Támogató Központja a Cisco szolgáltatási portfóliójának központi eleme. A Cisco nemzetközi TAC központjaiban a nap 24 órájában, az év 365 napján magasan képzett mérnökök állnak a Cisco ügyfeleinek rendelkezésére, és nyújtanak technológiai támogatást a számítógépes és távközlési hálózatokkal kapcsolatos kérdésekben. A Cisco ügyfelei a Cisco szolgáltatások - így a Cisco SMARTnet®, a Cisco SMARTnet Onsite, a Cisco SP Base, és a Cisco Software Application Services - igénybevételével folyamatos műszaki támogatást élvezhetnek a hardver eszközök, szoftver frissítések, online információs források elérése, valamint a gyors műszaki problémamegoldás terén. A Cisco technológiai szolgáltatásai biztosítják, hogy az ügyfelek hatékonyan, magas rendelkezésre állással működtethessék hálózataikat, folyamatosan hozzájuthassanak és telepíthessék a legújabb rendszer-szoftvereket.
"Számos európai országot megvizsgáltunk, elemezve az infrastrukturális adottságokat, a munkaerő képzettségi színvonalát és a gazdasági környezetet. Magyarországra a magasan képzett munkaerő, az oktatás színvonala, valamint a technológiai fejlesztések és innováció iránti nyitottság miatt esett a választás. Örömünkre szolgál, hogy beruházásunkkal hozzájárulhatunk Magyarország gazdasági fejlődéséhez, a munkahelyteremtéshez és a tudásalapú gazdaság építéséhez." - mondta Rob Lloyd, a Cisco Systems európai, közel-keleti és afrikai térségért felelős elnöke.
Rob Lloyd hozzátette: "Az új Technológiai Támogató Központ jól illeszkedik regionális stratégiánkba, s ennek révén a közép-kelet európai régióban működő ügyfeleinknek helyben, a helyi igények figyelembe vételével tudunk szolgáltatásokat nyújtani."
A Cisco Technológiai Támogató Központja a Cisco szolgáltatási portfóliójának központi eleme. A Cisco nemzetközi TAC központjaiban a nap 24 órájában, az év 365 napján magasan képzett mérnökök állnak a Cisco ügyfeleinek rendelkezésére, és nyújtanak technológiai támogatást a számítógépes és távközlési hálózatokkal kapcsolatos kérdésekben. A Cisco ügyfelei a Cisco szolgáltatások - így a Cisco SMARTnet®, a Cisco SMARTnet Onsite, a Cisco SP Base, és a Cisco Software Application Services - igénybevételével folyamatos műszaki támogatást élvezhetnek a hardver eszközök, szoftver frissítések, online információs források elérése, valamint a gyors műszaki problémamegoldás terén. A Cisco technológiai szolgáltatásai biztosítják, hogy az ügyfelek hatékonyan, magas rendelkezésre állással működtethessék hálózataikat, folyamatosan hozzájuthassanak és telepíthessék a legújabb rendszer-szoftvereket.
"Számos európai országot megvizsgáltunk, elemezve az infrastrukturális adottságokat, a munkaerő képzettségi színvonalát és a gazdasági környezetet. Magyarországra a magasan képzett munkaerő, az oktatás színvonala, valamint a technológiai fejlesztések és innováció iránti nyitottság miatt esett a választás. Örömünkre szolgál, hogy beruházásunkkal hozzájárulhatunk Magyarország gazdasági fejlődéséhez, a munkahelyteremtéshez és a tudásalapú gazdaság építéséhez." - mondta Rob Lloyd, a Cisco Systems európai, közel-keleti és afrikai térségért felelős elnöke.
Rob Lloyd hozzátette: "Az új Technológiai Támogató Központ jól illeszkedik regionális stratégiánkba, s ennek révén a közép-kelet európai régióban működő ügyfeleinknek helyben, a helyi igények figyelembe vételével tudunk szolgáltatásokat nyújtani."
Kapcsolódó cikkek
- Az Airbus a Cisco egységes kommunikációs rendszerét alkalmazza
- A Cisco a biztonságtechnológiai videoelemzés szabványosításáért
- Új Linksys hálózati termékek kisvállalkozásoknak
- Biztonságos üzleti szolgáltatások bárhol, bármikor, bármely hálózaton
- A cégek nagy részének nincs hosszú távú mobilinformatikai stratégiája
- A Cisco felvásárolja a BroadWare Technologiest
- A Magyar Telekom elsőként épít ki új generációs IP-hálózatot Magyarországon
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Cisco Systems: javuló negyedéves eredmények
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások