Marketingkiadásai miatt csökkent a T-Online profitja

MTI Sajtóadatbank, 2005. május 12. 10:05
A Deutsche Telekom csoporthoz tartozó, április 29-iki közgyűlésén már a teljes beolvadást is elfogadó T-Online internetes vállalat első negyedévi eredménye 18 százalékkal csökkent azoknak a marketingakcióknak a költségei miatt, melyeket Németországban a fizetős zeneletöltések, külföldön pedig a szélessávú internet népszerűsítésére indítottak.
A társaság EBITDA-eredménye 96.6 millió euróra csökkent.

Az első negyedévben a T-Online-nak 295 ezer új szélessávú internet (DSL) előfizetője lett Németországban, így összes német előfizetőinek száma elérte a 3,5 milliót. Franciaországban és Spanyolországban DSL előfizetőinek száma 50 ezerrel 410 ezerre növekedett.

A T-Online arra számít, hogy idei eredménye 300 millió euró lesz, alacsonyabb, mint a 2004-es 460 millió volt.

A frankfurti tőzsdei kereskedésben szerda délelőtt mind a Telekom, mind a T-Online árfolyama 0,8-0,9 százalékkal csökkent - 14,50, illetve 7,93 euróra.
Kulcsszavak: T-Online

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01